2 طرح بدون هیچ ارتباط !!!

Little-Demon

Well-Known Member
:paint:
سلــــــــامات !
یه صندوقچه ما داریم هر چند وقت یه بار از توش یه سری خرت و پرت می کشیم بیرن تحویل ملت میدیم بخندن یکم ! :oops:

کار اول :
یه اسپرایت ساختمان هست واسه بازی جدیدم!
تو ناحیه شبه جزیره عربستان ! :wink:
کاملا دستی با فتوشاپ

کار دوم :
یکم قدیمی تره و چهره نیمه کاره یه بنده خدا !!! :cool:
بدون مدل و با فتوشاب + pen pressure
البته تو زمینه طراحی بنده هیچ اموزشاتی ندیدم و فی البداهه طرح در میکنم ! چون چیزی سر در نمیارم ! سایز ها کوچیک هستند و عیب کارام هم همینه از نظر خودم :snap:

خوشحالم کنید و عیوب رو بگید !!!:rose:
 

پیوست ها

  • RockHold.jpg
    RockHold.jpg
    42.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • 3.jpg
    3.jpg
    58.3 کیلوبایت · بازدیدها: 14

Mehran coyote

Well-Known Member
چهره ی چقد برام آشناست:green:
خیلی هم مظلوم شده
خوب شدن ولی سعی نکن همیشه چهره ای که طراحی میکنی قرینه باشه

در مورد ساختمون هم اگه با سایز بزرگ بزنی و با دیتیل بیشتر باشه خیلی بهتره

:rose:
 
سلامشیطونک

درباره سایز مهمترین نکته اینه که دیتیل ها به کارت شخصیت میده.
یه کار کوچیک یه تصویر مبهم و عمومی ارائه میکنه.
یکی از تکنیک های اسپید پینتینگ همین طراحی کوچیک هست در ابتدا
چون یه کلیت مطلوب رو به ما اجازه میده بسازیم
اما بعد با بزرگتر کردنش روی این زیرکار و underpaint خوب حالا باید شخصیت سازی کرد.
خب دوست من این فرق یه حرفه ای و یه آماتور رو مشخص میکنه.
طراحانی که ست قوی تری دارند
روی کاغذ های بزرگ و با قلم های بزرگ و با گرفتن بالی قلم هم طراح قویدستی هستند.
در مورد موضوعات خاص
مثل پیکسل آرت یا اسمایل دیزاین هم با اینکه موضوع متفاوته
و این کوچیکی قدرت و نیاز کار هست
با ذره بین کار میشن...

طرح آدم همونطور که گفتی نیمه کارس.
طرح اون خونه هم بسته به استایل بازیت داره
که میتونه عالی یا معمولی باشه و باید با دید کل مجموعه بحث بشه.

با اینکه مثلا شیطونی فکر کنم مهربون باشی:rose:
ماه خدا مبارک
یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا