ساخت فرش پرز دار با مکس و vray

nightlord

Well-Known Member
سلام .
دوستان این فرش هایی که پرز بلند دارن و تو رندرای دکوراسیون داخلی روی زمین استفاده میشن . رو با چی باید بسازم؟
والا من با vray fur ساختم خیلی خالیه فرشم و وقتی مقدار distribution رو زیاد کردم رندرم با تنظیمات وری لو نیم ساعت طول کسید منم بیخیال شدم و کنسل کردم . میخوام پر باشه و زیاد طول نکشه.
اگه میشه دقیقا بگید با چی و چجوری باید بسازم؟
مرسی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبید؟:green:

اولین نکته رو عرض کنم اینحا بخش آموزش مکسه و فقط مطالب آموزشی اینجا مطرح میشن:rose:

اما جواب سوالتون بهترین روش استفاده از Vray proxy هست.حالا چجوری!:cool:
اگه پکیج Archinterior رو داشته باشید مثلا ولوم 12 فایل شماره 2 یه فایل هست به این نام ArchInteriors_12_02_carpet.vrmesh که این فایل یه فرش آماده مدل سازی شده هست.و چندتا برتری داره.
- توی Vray Fur برای هر رندر چون مو رو شبیه سازی میکنه زمان رندر بشدت کند میشه.اما این پروکسی چون یه آبجکت هست پس اصلا کند نیست و مثل یه باکس معمولی زمان رندرش طول میکشه.
- سبک هست و حجم فایل مکس رو اصلا زیاد نمی کنه چون که پروکسی یه فایل خارجی هست.

اما ساختش چجوریه!
برای ساختش سادست.شما از موی خود مکس استفاده کنین.بعد از اینکه با ابزارهاش شونه هاش برس هاش ادیت حالت فرش تموم شد گزینه ای داره تبدیل hair به Spiln‌اینجا واقعا دود سیستم در میاد.شاید این فرآیند 10 دقیقه طول بکشه و اگه دست بزنین not respond میده.

بعد که تموم شد حالا برین تنظیمات Spilne گزینه render ,viewport رو روشن کنین.این کار واقعا 20 دقیقه میکشه.به محض ساخته شدن بدون فوت وقت تبدیل به پروکسی بکنین.تموم.شما یه فرش ساختین!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا