esfahanhesab95
Member
[h=1]
[/h]
هر سری که وارد ایمیلتان میشوید با دستهای از آنها روبرو میشوید. ایمیلهای تبلیغاتی یا بیمفهومی که یا مقاصد شیادانه پشتشان است یا صرفاً برای تبلیغات به کار رفتهاند. باوجود اینکه نمیتوان پیروزییی صددرصدی در مقابل این ایمیلها داشت، میتوان با به کار بردن یک سری کارها از تعدادشان به طرز قابل ملاحظهای کاست.
سرویسی که شما به عنوانِ ایمیل استفاده میکنید (فرضاً هاتمیل یا اوتلوک، جیمیل، یاهومیل) قطعاً دارای فیلترهایی است که از ورود چنین ایمیلهایی به اینباکس اصلی شما جلوگیری کند. مشکل اینجاست که این سرویسها آنقدر کامل و هوشمند نیستند که توانایی فیلتر صددرصد اسپمها و قرار دادنشان در فولدری جداگانه را داشته باشند. به همین دلیل، این ۴ راهی که در زیر به شما معرفی میکنم، احتمالاً تا حد زیادی دردسرِ ایمیلهای اسپم را کم میکند.
برای این کار، راهِ یکسانی وجود ندارد؛ چراکه سرویسها، هرکدامِ روشِ مخصوص به خودشان را برای این کار دارند، اما برای مثال، اگر شما از جیمیل استفاده میکنید، بدون وارد شدن به ایمیل موردنظر، آن را انتخاب کرده، و بر روی گزینهای که آیکونِ “هشدار” روی آن وجود دارد، و اسپمها را گزارش میکند، کلیک کنید.
بهتر است هر از چندگاهی سری به فولدر اسپمها بزنید و هر
ایمیلی که واقعا اسپم نیست را مشخص کنید. این کار به فیلترها کمک میکند تشخیص دهند چه ایمیلهایی صحیح و چه ایمیلهای اسپم است. در جیمیل، باید بر روی “اسپم نیست” یا “Not Spam” کلیک کنید.
[/h]
هر سری که وارد ایمیلتان میشوید با دستهای از آنها روبرو میشوید. ایمیلهای تبلیغاتی یا بیمفهومی که یا مقاصد شیادانه پشتشان است یا صرفاً برای تبلیغات به کار رفتهاند. باوجود اینکه نمیتوان پیروزییی صددرصدی در مقابل این ایمیلها داشت، میتوان با به کار بردن یک سری کارها از تعدادشان به طرز قابل ملاحظهای کاست.
سرویسی که شما به عنوانِ ایمیل استفاده میکنید (فرضاً هاتمیل یا اوتلوک، جیمیل، یاهومیل) قطعاً دارای فیلترهایی است که از ورود چنین ایمیلهایی به اینباکس اصلی شما جلوگیری کند. مشکل اینجاست که این سرویسها آنقدر کامل و هوشمند نیستند که توانایی فیلتر صددرصد اسپمها و قرار دادنشان در فولدری جداگانه را داشته باشند. به همین دلیل، این ۴ راهی که در زیر به شما معرفی میکنم، احتمالاً تا حد زیادی دردسرِ ایمیلهای اسپم را کم میکند.
- به فیلترها آموزش دهید، اسپم را تشخیص دهند
برای این کار، راهِ یکسانی وجود ندارد؛ چراکه سرویسها، هرکدامِ روشِ مخصوص به خودشان را برای این کار دارند، اما برای مثال، اگر شما از جیمیل استفاده میکنید، بدون وارد شدن به ایمیل موردنظر، آن را انتخاب کرده، و بر روی گزینهای که آیکونِ “هشدار” روی آن وجود دارد، و اسپمها را گزارش میکند، کلیک کنید.
بهتر است هر از چندگاهی سری به فولدر اسپمها بزنید و هر
ایمیلی که واقعا اسپم نیست را مشخص کنید. این کار به فیلترها کمک میکند تشخیص دهند چه ایمیلهایی صحیح و چه ایمیلهای اسپم است. در جیمیل، باید بر روی “اسپم نیست” یا “Not Spam” کلیک کنید.