esfahanhesab95
Member
اینترنت و دنیای بازاریابی اینترنتی، هر روز در حال تغییر و پیشرفت است. در این مقاله، سعی شده است با در نظر گرفتن شرایط فعلی محیط وب، ده نکتهی کاربردی برای بازاریابی و سئوی استارتآپها، آموزش داده شود. اگر شما هم ایدهای برای اجرا دارید، استارتآپ خود را به تازگی آغاز کردهاید، یا به موضوع سئو علاقه داری
بازاریابی استارتآپها در محیط امروزی اینترنت، دنیاییست به کلی متفاوت از آنچه ده سال پیش بوده است. حتی اگر همین دو سال پیش را نگاه کنیم، سئو مفهوم دیگری داشته است. مفهوم امروزی سئو باعث شده است بتوانیم بدون شیرجه زدن در جزئیات پیچیدهی دنیای سئو، در بهینهسازی سایتمان موفق باشیم. وقتی حرف از سئوی سایت میشود، شرایط تازهی اینترنت، به استراتژیهای جدیدی نیاز دارد که بتواند کسبوکار شما را در نتایج موتورهای جستجو حفظ کند. به همین منظور میتوانید مواردی که در زیر آمده است را امتحان کنید:
۱- کیوردهای هدف خود را شناسایی کنید: هر تحقیق و آنالیز سئو با مشخص کردن کیورها آغاز میشود. بر اساس یکآنالیز عمیق و بررسیهای دموگرافیک ترندهای فعلی و اخیر موتورهای جستجو، میتوانید به راحتی بهترین کلمات کلیدی را که بیشترین بازخورد و کمترین رقابت را داشته باشند، پیدا کنید. آنچه شما در این مرحله میخواهید، این است که خوانندگان خود را به دنبال کردن و پیگیری مطالبتان علاقهمند کنید. همانطور که هر بازاریاب محتوایی (Content Marketer) به شما خواهد گفت، این کار، اولین مرحله برای ایجاد رابطه با مخاطبانتان خواهد بود.
بازاریابی استارتآپها در محیط امروزی اینترنت، دنیاییست به کلی متفاوت از آنچه ده سال پیش بوده است. حتی اگر همین دو سال پیش را نگاه کنیم، سئو مفهوم دیگری داشته است. مفهوم امروزی سئو باعث شده است بتوانیم بدون شیرجه زدن در جزئیات پیچیدهی دنیای سئو، در بهینهسازی سایتمان موفق باشیم. وقتی حرف از سئوی سایت میشود، شرایط تازهی اینترنت، به استراتژیهای جدیدی نیاز دارد که بتواند کسبوکار شما را در نتایج موتورهای جستجو حفظ کند. به همین منظور میتوانید مواردی که در زیر آمده است را امتحان کنید:

۱- کیوردهای هدف خود را شناسایی کنید: هر تحقیق و آنالیز سئو با مشخص کردن کیورها آغاز میشود. بر اساس یکآنالیز عمیق و بررسیهای دموگرافیک ترندهای فعلی و اخیر موتورهای جستجو، میتوانید به راحتی بهترین کلمات کلیدی را که بیشترین بازخورد و کمترین رقابت را داشته باشند، پیدا کنید. آنچه شما در این مرحله میخواهید، این است که خوانندگان خود را به دنبال کردن و پیگیری مطالبتان علاقهمند کنید. همانطور که هر بازاریاب محتوایی (Content Marketer) به شما خواهد گفت، این کار، اولین مرحله برای ایجاد رابطه با مخاطبانتان خواهد بود.