یک منبع در مورد مفاهیم شی گرائی

yalda_free2020

New Member
با سلام به همه بچه های مجید ان لاین
من یک تازه کار در عرصه بر نامه نویسی هستم . می خواهم مفاهیم شی گرائی را توپ توپ یاد بگیرم .خواهش می کنم از بچه های با تجربه در این زمینه که یک منبع فارسی خوب به من معرفی کنید .با تشکر یلدا:)
 

***UNIQUE***

Active Member
سلام
فکر نمی کنم بتونید منبع فارسی خوب در این رابطه پیدا کنید.
اگر میخواید خوب یاد بگیرید بهتره به کتاب های زبان اصلی مراجعه کنید که رو اینترنت برای دانلود زیاد هستند.
موفق باشید
 

yalda_free2020

New Member
مرسی از راهنمائی.
ولی اگر ممکن است چند تا از منابع زبان اصلی که وجود دارند را به من معرفی کنید .ابته با نوجه به اینکه من تازه بر نامه نویسی را شروع کردم منبع فارسی در ابتدا برای راه افتادن مفید تر است در صورتیکه منبع فارسی به ذهنتان رسید سپاسگذار می شوم اگر به من معرفی کنید.:)
 

***UNIQUE***

Active Member
سلام
خواهش می کنم :)
درسته در ابتدای راه فارسی باشه بهتره اما فکر نمیکنم منبع فارسی خوب بتونید پیدا کنید یا حداقل من ندیدم. همه کتابهایی که زبان های برنامه نویسی شی گرا رو توضیح دادن، توضیح مختصری هم در رابطه با شی گرایی دادن اما کتابی که کامل و دقیق این مفاهیم رو توضیح داده باشه فکر نمیکنم باشه.
به این فروم سر بزنید
کد:
www.barnamenevis.org
مطمئنن مقاله یا بحث های جالبی در مورد شی گرایی می تونید اونجا پیدا کنید. اگر دنبال کتاب در مورد مفاهیم Object oriented هم هستید توی سایت
کد:
www.amazon.com
سرچ کنید و ریت کتاب رو ها ببینید بعد که کتاب مورد نظرتون رو انتخاب کردید از سایتflazx.com یا با استفاده از EMule یا UTorrent می تونید دانلود کنید.
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا