خوب اينم باز کاري نداره
ابتدا x , y موس رو ميگيري
y رو بر x ميتقسيمي و بعد از اون ArcTan ميگيري عدد حاصل
راستاي يه که موس در اونجا وايستاده !!
به اين نکته هم توجه کن که تابع Math.atan خوروجيش " راديانه " اما تابع rotation با "درجه" کار ميکنه
براي تبديل راديان به درجه هم اونو بر عدد pi تقسيم ميکني حاصل رو در 180 ضرب ميکني
و اين هم بايس بدوني که او چيزي کو تو از مختصات دکارتي تو ذهنت هست با اونچيزي که تو فلش ميبيني فرق داره
مثلا اين که مبداء در حالت پيش فرض او گوشه بالا سمته چپه !!
//------------------------------------------------------------------------
احتمالا اينارو بلد بودي من محض اطلاع گفتم شايد کسي باشه که ندونه :دي