یک دهه در کنار شما، برای شما

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام


مفتخرم امروز به اطلاع تمامی کاربران، دوستان، مدیران و علاقمندان به سایت مجید آنلاین برسانم، وب سایت مجید آنلاین ده ساله شد.
یک دهه از فعالیت رسمی و جدی مجید آنلاین می گذرد و تا امروز مجید آنلاین بستری را فراهم کرده که کاربران بتوانند بصورت رایگان در اینترنت و در زمینه های هنرهای دیجیتالی آموزش ببینند و مشکلاتشان را رفع کنند.
در این مدت فراز و نشیب ها و اتفاقات گوناگونی رخ داد اما در نهایت مجید آنلاین توانست یک دهه را پشت سر بگذارد و وارد دهه دوم زندگی خود شود.

بسیاری از مدیران وب سایتهای موفق کنونی، متخصصین موفق شاغل در شرکتها و سازمانهای مختلف از کاربران مجید آنلاین بوده و هستند و از این رو مجید آنلاین به خود می بالد که توانسته در 10 سال گذشته در خدمت افراد و اقشار مختلف کاربران اینترنتی باشد.

برای اینکه مجید آنلاین بتواند ده ساله شود دوستان زیادی کمک کرده اند، اول از همه خود کاربران بوده اند که با استفاده از سایت، معرفی آن به دیگران و کمک در رفع مشکلات سایر کاربران به آن یاری رسانده اند و بعد تیم مدیریتی سایت که شامل مدیران انجمنها، همکاران انجمنها، ناظمین و مدیران کل میباشد که با علاقه و انگیزه در کمک رساندن به کاربران و نگهداری سایت زحمت کشیده اند. نام بردن تک تک افراد برایم مقدور نیست زیرا افراد زیادی کمک کرده اند و ممکن است در صورتی که نام ببرم ، نامهایی از قلم بیفتد و شرمنده دوستان شوم ولی اینجا باید از دوستان بسیار خوبم ماندانا نیک سلیمانی، رضا حافظی، علی سعید که مدت هاست در مدیریت سایت در کنار من هستند تشکر کنم.

در نهایت باید عرض کنم که برای تولد ده سالگی مجید آنلاین یک طرح ویژه داریم که ان شالله در همین هفته جاری رو نمایی خواهد شد.


تولد ده سالگی مجید آنلای را به تمامی مجید آنلاینی ها تبریک میگویم و امیدوارم بتوانیم باز هم در کنار شما باشیم تا بتوانیم به شما خدمت کنیم.
لطفا نظرات خود را برای من ارسال کنید، از طرح ها و ایده هایی که کاربران در طول هفته آینده برای تولد مجید آنلاین انجام دهند استقبال و تقدیر خواهد شد.


با تشکر
مجید علوی زاده
28 مهر ماه 1391



پی نوشت :
- نظرات برخی از فعالان در حوزه وب در خصوص تولد ده سالگی مجید آنلاین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا