یه مشکل در زمینه Animation .

سلام
من یه کاراکتر درست کردم و میخوام سره جای خودش بمونه و همونجا به صورت درجا راه بره (یعنی به سمت جلو حرکت نکنه،چون میخوام توی Instancer از اون استفاده کنم.) . برای این کار ، یک سیکل حرکت رو از فریم 1 تا 30 خودم انیمیشن کردم و میخوام این سیکل ، مثلا تا فریم 1000 ادامه داشته باشه .همونطور که خودتون میدونین، برای اجرای این روش از Graph Editor و
Curves---->Post Infinity---->Cycle باید استفاده کرد.اما وقتی من* بعد از انتخواب قسمتهایی که اونها رو Animation کردم* ، این گزینه رو انتخواب میکنم ، یه مشکل پیش میاد. به این صورت که :
حرکات، تا فریم 30 معمولی و صحیح هستن اما از فریم 30 به بعد، در هم و پیچیده میشن ،یعنی حرکات اون سیکل ،
به صورت نامنظم در میاد.(من از مایا 7 استفاده میکنم).
به نظر شما مشکل از کجاست ؟
متشکرم.
 
من سوالتون رو متوجه نشدم.
من کدوم رو باید فعال کنم؟
Curve--->Post Infinity--->Cycle یا Curve--->Per Infinity--->Cycle ؟
Per Infinity-->Cycle رو فعال کردم هیچ تغییری نکرد.
با Post Infinity--->Cycle هم، همون مشکلی رو که گفتم دارم.
باید چیکار کنم ؟
 

kain_ir

Member
هر دو باید فعال باشن.منم قبلا همچین مشکلی داشتم,الان درست یادم نیست ولی save که پیدا کنم نگا میکنم ببینم مشکل از کجا بوده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا