یه سوال در مورد مدلینگ

S.H.R.M.K

Well-Known Member
شاید این سوال ساده ای باشه ولی میخوام اصولیشو بدونم.
ببینید تو این عکسی که این زیر گزاشتم متوجه میشید میخوام چه کار کنم.
میخوام اون میله صاف رو به صورتی که تو عکس هست و با فلش زرد نشون دادم در بیارم و خیلی قوس ملایمی باید داشته باشه البته خودم تا حدودی این کارو کردم ولی اصلا خوب نشد با Rotate و Scale اگه ابزاری هست واسه این کار لطف کنید یه توضیح بدید.
 

پیوست ها

  • question.gif
    question.gif
    27.7 کیلوبایت · بازدیدها: 11

saeed_22

Banned
خوب باید اول سیمت را نربس کنی
بعد روش راست کلیک کن و ورتکس را انتخاب کن الان تو نمای فرانت و ساید با تنظیم
ورتکسها سیمت را به شکل دلخواه درش بیار
بعد دوباره به حالت آبجکت مد در بیا و
اگه للازم است جسمت را تبدیل به پلی گان کن اگه هم نه که
کار تمومه
 

pixolator

Member
تعداد vertex هات خیلی بالاست...می تونی از Lattice Deformer استفاده کنی...یا حتی از Nonlinier Deformers...یه Search توی Help مایا بزنی طرز استفادشو باید بتونی پیدا کنی...:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا