یاهو! متن محرمانه مذاكرات با مایكروسافت

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
یاهو! پس از شكست در مذاكرات با مایكروسافت در جدید ترین اقدامش برای راضی نگه داشتن سهامداران متن مذاكرات محرمانه با مایكروسافت را منتشر كرد.
به نقل از خبرنامه سیلكون ولی، از آنجایی كه روز اول آگوست روز انتخابات مجمع عمومی و هیات مدیره یاهو خواهد بود، این شركت اینترنتی قصد دارد با رو كردن برگ برنده هایش انحصار كارل آیكان را در میان سهامداران بشكند.
در این مرحله كه نهمین انتخابات مجمع و هیات مدیره یاهو خواهد بود، تیم فعلی قصد دارند تا تركیب خود را حفظ كرده و در مقابل فشارهای سهامدار ناراضی و قدرتمندشان یعنی " كارل آیكان " پیروز شوند از این رو انتشار اسناد و مذاكرات محرمانه با مایكروسافت را در اولویت برنامه های خود قرار داد اند.
یاهو قصد دارد در مدت باقیمانده با حركت های تجاری كه انجام داده و یا انجام خواهد داد، دل آن ها را به دست آورده و فشارهای آیكان را بر آن ها بی تاثیر كند.
در متن مذاكرات محرمانه ای كه یاهو آن ها را نتشر كرده است به بن‌بست های مذاكراتی و تحمیل هایی كه از سوی مایكروسافت به یاهو شده اشاره شده و این نكته هم عاملی بوده است تا اكثر سهامداران در مورد تصمیم هیات مدیره در مقابل مایكروسافت تغییر عقیده دهند.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا