meysammmm
New Member
با استفاده از google adworse ترافیک و فروش خود را یه شبه تغییر دهید.
برای ایجاد اولیین کمپیین سودآور Adworse خود،10 مرحله زیر را دنبال کنید.
با اجتناب از اشتباهات رایج، صدها دلار،زمان خود را ذخیره کنید.
به خاطر داشته باشید گوگل یک شرکت تبلیغاتی است. هدف آن این است که شما پول خرج کنید.همه تنظیمات کمپیین های تبلیغاتی بهینه نمیباشد.بنابراین به توصیه های گوگل توجه نکنید.
بنابراین توصیه میکنم به مطالب زیر توجه کنید.
مزایای گوگل ادورز:
در اینجا به سه مزیت تبلیغات انلاین و ادورز اشاره میشود.
1-نتایج فوری:بعد از تایید تبلیغات شما توسط گوگل،تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد وطبیعتا فورا نتایج آن را خواهید دید.
2-بسیار هدفمند:شما میتوانید هدف گذاری خود را روی کلمات کلیدی، مکان، زبان، ساعت های شبانه روز و .. قرار دهید.
3-مقرون به صرفه:شما زمانی هزینه پرداخت میکنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند(ppc پرداخت به ازای هر کلیک)
تبلیغات گوگل در برابر تبلیغات فیسبوک:
کدام موثر تر است؟از چه چیزی برای افزایش ترافیک استفاده میشود؟
هر دو میتوانند بسیار موثر باشند،اما آن ها نیاز به رویکرد متفاوت دارند. چرا که هدف کاربران در هر دو وب سایت متفاوت است.
گوگل: مردم از گوگل برای یافتن راه حل برای حل مشکلات خود استفاده میکنند.به عنوان مثال "مکان های گردشگری در تهران".بنابراین هدف گذاری در ادورز برای این افراد که به طور فعال در حال جست و جو میباشند بهتر است، زیرا شما برای آن ها راه حل دارید.
فیسبوک:مردم از فیسبوک برای برقراری ارتباط و اشتراک گذاری استفاده میکنند.بنابراین در تبلیغات گوگل میتوان از تبلیغات دهان به دهان در این شبکه اجتماعی استفاده کرد.این مناسب افرادی است که مشکلاتی دارند ولی فعالانه جست و جو نمیکنند یا مشکلی دارند که هنوز آن را نمیدانند.
چگونه گوگل ادورز کار میکند؟
آگهی ها در گوگل برای به نمایش درامدن به حراج گذاشته میشود.
تبلیغ کنندگان بر اساس کلمات کلیدی پیشنهاد میکنند تا تبلیغی را انجام دهند، که در صورت کلیک روی آن موتور جست و جو کاربر را به صفحه فرود آن تبلیغ هدایت میکند.
با این حال، برخلاف مزایده های سنتی همیشه بالاترین پیشنهاد کننده برنده نمیشود.
گوگل 2 عامل را در نظر میگیرد:
1-نمره کیفیت که شامل نرخ مورد انتظار کلیک،مرتبط بودن تبلیغ و صفحه فرود خوب میباشد.
2-قیمت پیشنهادی
گوگل این دوفاکتور را ترکیب میکند تا یک معیار به وجود بیاورد:رتبه بندی تبلیغ
رتبه بندی تبلیغ=نمره کیفیت*مبلغ پیشنهادی
تبلیغ کننده با بالاترین رتبه بندی تبلیغ، اولین جایگاه را بخود اختصاص میدهد و به همین ترتیب تا اخرین تبلیغ واجد شرایط ادامه میابد.
تمرکز خود را روی بهبود مره کیفیت بگذارید که با اینکار میتوانید هزینه ها را کاهش داده و از رقبا با پیشنهاد قیمتی بالاتر جلو بزنید.
حالا که اصول را بیان کردیم، این 10 مرحله را برای تنظیم سودآوری کمپیین گوگل ادورز خود دنبال کنید.
1-اهداف خود را تعریف کنید و نتایج را پیگیری کنید:
قبل از پرداخت به ازای هر کلیک،شما نیاز دارید که مشخص کنید دقیقا چه چیزی را میخواهید تبلیغ کنید.
همیشه اهداف خود را اولویت بندی کنید و تصمیمات مربوط به آن را بگیرید.
به عنوان مثال اهداف شما ممکن افزایش :
شناساندن برند
فروش انلاین
تماس های تلفنی
دانلود برنامه
موارد جدید
خرید در فروشگاه
گسترش قلمرو
این که بعدا اهداف خود را تغییر یا اصلاح کنید خوب است،اما اگر دقیقا ندانید که چه میخواهید پس از آن هیچ تصمیمی در گوگل ادورز نمیتواند درست باشد.
توصیه:
اهداف خود را در گوگل انالیتیکس تنظیم کنید. ممکن است گوگل ادورز یک کلمه کلیدی را بسیار عالی نشان دهد ولی با نگاهی عمیق تر در انالیتیکس، ممکن است آن کلمه نرخ پرش بالایی داشته باشد.این اطلاعات واقعا میتواند به شما کمک کند که حساب کاربری خود را به طور موثرتری بهینه کنید.
حساب گوگل ادورز خود را به گوگل انالیتیکس و سرچ کنسول متصل کنید.به تنظیمات ادورز خود رفته و linked accounts را کلیک کرده و به انالیتیکس و سرچ کنسول متصل کنید.
به Analytics admin رفته و اطلاعات ادورز خود را در انالیتیکس وارد کنید.
2-رقابت ppc خود را انالیز کنید.
اشتباه بزرگی که بسیاری از مردم انجام میدهند این است که در مورد رقبای خود تحقیقی انجام نمیدهند.
1-سرچ در گوگل: آگهی هایی که در مورد کلمات کلیدی شما هستند را در گوگل چک کنید.
2- صفحات فرود رقبای خود را ببینید.آیا اگهی ها به صفحه اصلی خود فرود میایند یا اطلاعات مورد نیاز قابل مشاهده هستند؟
3-رقبای خود را جاسوسی کنید. با استفاده از ابزار رایگان در سایت spyfu اطلاعات بیشتر به دست بیاورید.
این تمرین میتواند یک مزیت فوری برای شما ایجاد کند هنگامی که تبلیغ خود را مینویسید.زیرا شما میتوانید بهترین استراتژی ها رابرای رقبای خود داشته باشید.
3-صفحه فرود متناسبی (با تبلیغ) داشته باشید.
داشتن یک صفحه فرود اختصاصی برای کمپیین تبلیغاتی خود، بخش مهمی از به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه گذاری تبلیغ شما است.
یکی از بزرگترین اشتباهات مبتدیان گوگل ادورز این است که ترافیک پرداختی را به صفحه اصلی هدایت میکنند.صفحه اصلی شما برای توضیح کسب و کار شما عالی است، اما هرگز یک صفحه فرود اختصاصی برای اهداف تبلیغاتی شما نمیباشد.
در تجارت الکترونیک، ترافیک باید به جای صفحه اصلی به صفحه مخصوص محصول یا صفحه طبقه بندی شده محصولات هدایت شود.
صفحات فرود خوب، مشتریان دقیقا چیزی میبینند که انتظار آن را دارند. کلمات کلیدی تبلیغی خود را با عنوان صفحات فرود تطبیق دهید.
4- نوع کمپیین درست را انتخاب کنید
هنگامی که شما شروع به راه اندازی کمپیین گوگل ادورز خود میکنید، باید نوع کمپیین خود را انتخاب کنید.
نوع کمپیین، تعیین میکند که چه چیزهایی در تبلیغات شما نشان مشتریان داده میشود و در چه فرمت هایی قرار میگیرد.مانند متن، ویدیو..
تبلیغات گوگل ادورز میتوان در شبکه جست و جوی گوگل وشرکا یا در سراسر شبکه نمایش گوگل(یوتیوب،جیمیل...) نشان داد.
شما میتوانید برای اولین کمپیین تبلیغاتی خود، نوع کمپیین را “Search Network Only” قرار دهید.
برای ایجاد اولیین کمپیین سودآور Adworse خود،10 مرحله زیر را دنبال کنید.
با اجتناب از اشتباهات رایج، صدها دلار،زمان خود را ذخیره کنید.
به خاطر داشته باشید گوگل یک شرکت تبلیغاتی است. هدف آن این است که شما پول خرج کنید.همه تنظیمات کمپیین های تبلیغاتی بهینه نمیباشد.بنابراین به توصیه های گوگل توجه نکنید.
بنابراین توصیه میکنم به مطالب زیر توجه کنید.
مزایای گوگل ادورز:
در اینجا به سه مزیت تبلیغات انلاین و ادورز اشاره میشود.
1-نتایج فوری:بعد از تایید تبلیغات شما توسط گوگل،تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد وطبیعتا فورا نتایج آن را خواهید دید.
2-بسیار هدفمند:شما میتوانید هدف گذاری خود را روی کلمات کلیدی، مکان، زبان، ساعت های شبانه روز و .. قرار دهید.
3-مقرون به صرفه:شما زمانی هزینه پرداخت میکنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند(ppc پرداخت به ازای هر کلیک)
تبلیغات گوگل در برابر تبلیغات فیسبوک:
کدام موثر تر است؟از چه چیزی برای افزایش ترافیک استفاده میشود؟
هر دو میتوانند بسیار موثر باشند،اما آن ها نیاز به رویکرد متفاوت دارند. چرا که هدف کاربران در هر دو وب سایت متفاوت است.
گوگل: مردم از گوگل برای یافتن راه حل برای حل مشکلات خود استفاده میکنند.به عنوان مثال "مکان های گردشگری در تهران".بنابراین هدف گذاری در ادورز برای این افراد که به طور فعال در حال جست و جو میباشند بهتر است، زیرا شما برای آن ها راه حل دارید.
فیسبوک:مردم از فیسبوک برای برقراری ارتباط و اشتراک گذاری استفاده میکنند.بنابراین در تبلیغات گوگل میتوان از تبلیغات دهان به دهان در این شبکه اجتماعی استفاده کرد.این مناسب افرادی است که مشکلاتی دارند ولی فعالانه جست و جو نمیکنند یا مشکلی دارند که هنوز آن را نمیدانند.
چگونه گوگل ادورز کار میکند؟
آگهی ها در گوگل برای به نمایش درامدن به حراج گذاشته میشود.
تبلیغ کنندگان بر اساس کلمات کلیدی پیشنهاد میکنند تا تبلیغی را انجام دهند، که در صورت کلیک روی آن موتور جست و جو کاربر را به صفحه فرود آن تبلیغ هدایت میکند.
با این حال، برخلاف مزایده های سنتی همیشه بالاترین پیشنهاد کننده برنده نمیشود.
گوگل 2 عامل را در نظر میگیرد:
1-نمره کیفیت که شامل نرخ مورد انتظار کلیک،مرتبط بودن تبلیغ و صفحه فرود خوب میباشد.
2-قیمت پیشنهادی
گوگل این دوفاکتور را ترکیب میکند تا یک معیار به وجود بیاورد:رتبه بندی تبلیغ
رتبه بندی تبلیغ=نمره کیفیت*مبلغ پیشنهادی
تبلیغ کننده با بالاترین رتبه بندی تبلیغ، اولین جایگاه را بخود اختصاص میدهد و به همین ترتیب تا اخرین تبلیغ واجد شرایط ادامه میابد.
تمرکز خود را روی بهبود مره کیفیت بگذارید که با اینکار میتوانید هزینه ها را کاهش داده و از رقبا با پیشنهاد قیمتی بالاتر جلو بزنید.
حالا که اصول را بیان کردیم، این 10 مرحله را برای تنظیم سودآوری کمپیین گوگل ادورز خود دنبال کنید.
1-اهداف خود را تعریف کنید و نتایج را پیگیری کنید:
قبل از پرداخت به ازای هر کلیک،شما نیاز دارید که مشخص کنید دقیقا چه چیزی را میخواهید تبلیغ کنید.
همیشه اهداف خود را اولویت بندی کنید و تصمیمات مربوط به آن را بگیرید.
به عنوان مثال اهداف شما ممکن افزایش :
شناساندن برند
فروش انلاین
تماس های تلفنی
دانلود برنامه
موارد جدید
خرید در فروشگاه
گسترش قلمرو
این که بعدا اهداف خود را تغییر یا اصلاح کنید خوب است،اما اگر دقیقا ندانید که چه میخواهید پس از آن هیچ تصمیمی در گوگل ادورز نمیتواند درست باشد.
توصیه:
اهداف خود را در گوگل انالیتیکس تنظیم کنید. ممکن است گوگل ادورز یک کلمه کلیدی را بسیار عالی نشان دهد ولی با نگاهی عمیق تر در انالیتیکس، ممکن است آن کلمه نرخ پرش بالایی داشته باشد.این اطلاعات واقعا میتواند به شما کمک کند که حساب کاربری خود را به طور موثرتری بهینه کنید.
حساب گوگل ادورز خود را به گوگل انالیتیکس و سرچ کنسول متصل کنید.به تنظیمات ادورز خود رفته و linked accounts را کلیک کرده و به انالیتیکس و سرچ کنسول متصل کنید.
به Analytics admin رفته و اطلاعات ادورز خود را در انالیتیکس وارد کنید.
2-رقابت ppc خود را انالیز کنید.
اشتباه بزرگی که بسیاری از مردم انجام میدهند این است که در مورد رقبای خود تحقیقی انجام نمیدهند.
1-سرچ در گوگل: آگهی هایی که در مورد کلمات کلیدی شما هستند را در گوگل چک کنید.
2- صفحات فرود رقبای خود را ببینید.آیا اگهی ها به صفحه اصلی خود فرود میایند یا اطلاعات مورد نیاز قابل مشاهده هستند؟
3-رقبای خود را جاسوسی کنید. با استفاده از ابزار رایگان در سایت spyfu اطلاعات بیشتر به دست بیاورید.
این تمرین میتواند یک مزیت فوری برای شما ایجاد کند هنگامی که تبلیغ خود را مینویسید.زیرا شما میتوانید بهترین استراتژی ها رابرای رقبای خود داشته باشید.
3-صفحه فرود متناسبی (با تبلیغ) داشته باشید.
داشتن یک صفحه فرود اختصاصی برای کمپیین تبلیغاتی خود، بخش مهمی از به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه گذاری تبلیغ شما است.
یکی از بزرگترین اشتباهات مبتدیان گوگل ادورز این است که ترافیک پرداختی را به صفحه اصلی هدایت میکنند.صفحه اصلی شما برای توضیح کسب و کار شما عالی است، اما هرگز یک صفحه فرود اختصاصی برای اهداف تبلیغاتی شما نمیباشد.
در تجارت الکترونیک، ترافیک باید به جای صفحه اصلی به صفحه مخصوص محصول یا صفحه طبقه بندی شده محصولات هدایت شود.
صفحات فرود خوب، مشتریان دقیقا چیزی میبینند که انتظار آن را دارند. کلمات کلیدی تبلیغی خود را با عنوان صفحات فرود تطبیق دهید.
4- نوع کمپیین درست را انتخاب کنید
هنگامی که شما شروع به راه اندازی کمپیین گوگل ادورز خود میکنید، باید نوع کمپیین خود را انتخاب کنید.
نوع کمپیین، تعیین میکند که چه چیزهایی در تبلیغات شما نشان مشتریان داده میشود و در چه فرمت هایی قرار میگیرد.مانند متن، ویدیو..
تبلیغات گوگل ادورز میتوان در شبکه جست و جوی گوگل وشرکا یا در سراسر شبکه نمایش گوگل(یوتیوب،جیمیل...) نشان داد.
شما میتوانید برای اولین کمپیین تبلیغاتی خود، نوع کمپیین را “Search Network Only” قرار دهید.