گلچین آنلاین،افزونه های جوملا،فرم ساز حرفه ای RSform،درگاه های فرم ساز RSform و RS

alipa2000

New Member
گلچین آنلاین.دانلود افزونه ها و بسته های نصبی جوملا 2.5 و 1.5


چند وقتی بود تو سایت ها و انجمن های مختلف جوملا عضو می شدم و بعضا بسته های نصبی و افزونه هایی میدیدم که با چند خط ترجمه گوگلی با قیمت بسیار زیادی فروخته میشدند !
بعدش چند مرجع افزونه های جوملایی پیدا کردم که یا از افزونه های تجاری پشتیبانی نمیکردند. یا اونایی که پشتیبانی میکردند .حق عضویت بالایی داشتند. که به اندازه قیمت همون افزونه ای که میخواستم بود !

2 هفته ای میشه یه سایت جدید پیدا کردم که افزونه های جالب و خصوصا تجاری و کمیاب جوملا ارائه میده که میشه گفت واقعا قابل رقابته..تا امروز که من عضوم داره هر روز آپدیت میکنه و بسته های نصبیشو هم اکثرا خودشون ترجمه میکنن.

www.golchinonline.ir


میتونید بسته های نصبی چندصد هزارتومانی رو دانلود کنید.یا افزونه آر ای فایروال (rsfirewall) یا فرم ساز rsform – -جومسوشیال فارسی-یا آر اس تیکت متصل به پیامک(rsticket) و …
اگه خواستید ثبت نام کنید .ایمیل معرف رو :[email protected] بزنید.امیدوارم کمکی کرده باشم.:D


 

golchinonline

New Member
دوست عزیز لازم به ذکر است که تبلیغات بالا را ما قرار نداده ایم.. به علت سیستم معرفی عضو و دریافت اکانت رایگان برخی دوستان لطف می کنند و سایت ما را تبلیغ می کنند. در صورتی که سوالی دارید فقط با همین نام کاربری در ارتباط باشید.

اگرمنظورتان کامپوننت sh404sef است بله در سایت نسخه فارسی همراه با آمورش فارسی قرار دارد.اگر منظورتان joomsef می باشد خیر. اما پیشنهاد من acef یا Rs seo می باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا