mohsen_Kalily
Member
با استفاده از این گزینه میتونیم یک جسم سبک رو که skin کردیم به جسم حالت سنگین اون (بدون اینکه خود جسم سبک رو سنگین کنیم) مچ کنیم. ابتدا جسم سبک را کامل skin میکنیم و بعد از جسم سبک یک کپی میگیریم و با استفاده از تابع smooth اونو سنگین میکنیم. هر کدام رو داخل یک لایه میذاریم. جسم سنگین رو اول انتخاب میکنیم و بعد جسم سبک رو. بعد گزینه wrap در منوی create deformer انتخاب میکنیم. حالا لایه جسم سبک رو خاموش میکنیم، هر تغییری که در ریگ بندی بدیم توی جسم سنگین هم اتفاق میافته.