باسلام خدمت اساتید
چطور میتونم بعد از اینکه مدلم رو در زیبراش طراحی کردم
یه تکسچر از مدلم بگیرم-بعد مدلم رو با ورتکس های کمتر به مکس انتقال بدم
واین تکسچر رو رو اون بندازم
یعنی درمکس مدلی داشته باشم با ورتکس های کم وهمون کیفیت زیبراشی
با سلام. این کاری که میخواین انجام بدین شامل چندین مرحله میشه که آموزش هاش به وفور هم فارسی و هم انگلیسی موجود هست. به طور خلاصه اگه بخوام بگم باید مدل Highpolyتون رو ریتوپولوژی کنید یعنی یک مدل Lowpoly منطبق بر اون به دست بیارید (خود این کار روش های مختلفی داره که راحت ترینش استفاده از نرم افزارهایی مثل Meshlab هست البته بستگی به کارتون داره) و بعدا برای به دست اوردن تکسچر باید مدل Highpolyتون رو روی مدل Lowpoly اصطلاحا Bake کنید که بازم هم روش های زیادی براش هست (استفاده از xNormal رایجه)