کوچه قدیمی

Ehsancg

Member
کوچه قدیمی نسخه جدید

سلام دوستان من این یه کار جدیدمه که طی چند روز انجام دادم من این کارو به صورت low poly بسیار زیاد ساختم این کارو در سه مرحله مدلینگ , تکستچرزنی و نورپردازی و رندر گیریش.
رندر این کار با موتور V-ray انجام شده.
امیدوارم خوشتون بیار.:cool:
 

پیوست ها

  • Wire Frame.jpg
    Wire Frame.jpg
    175.1 کیلوبایت · بازدیدها: 53
  • AfterNoon Final.jpg
    AfterNoon Final.jpg
    99.4 کیلوبایت · بازدیدها: 21
  • Daylight Final.jpg
    Daylight Final.jpg
    210.7 کیلوبایت · بازدیدها: 38
آخرین ویرایش:

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام

خیلی دوسش دارم

همیشه از کارایی که دیتل داشته خوشم میومده

دستت درد نکنه
 

wall_e

Well-Known Member
خيلی‌ خوبه آفرین فقط اون شبش زیادی شبه‌ها ادم میترسه شایدم یادت رفته لامپ جلو درو روشن کنی‌:green:
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
Ehsancg کار خیلی جالبی شده من که خیلی خوشم اومد ازش. روی جزئیات خیلی خوب کار کردی. فق اون رندر تاریکه با وجود یه آسمون به اون روشنی نباید اینقدر تاریک باشه کار.
موفق باشی.
 

.:. soroosh .:.

Active Member
دوست عزیز کار خوبی شده .
اما دوستان دیگه سعی کنید روی کارها نظرات دقیق تری بدید .
مثلا کار این دوستمون نقاط قوت خیلی زیادی داره .
اما جاهایی هست که اشتباه کار شده سعی کنید کارها را با دقت بیشتری ببینید و فقط به نگاه کلی بسنده نکنید .
هم برای خودتون بهتره و هم برای اون دوستی که کارش را گذاشته برای نظرخواهی و ...
از این حرفا که بگذریم ...
بامپی که برای تکسچر زمین گذاشتید اگه دقت کنید میبینید که جا به جا و کمی هم بزرگتر هست نسبت به تکسچر اصلی . ( به درپوشی که روی زمین هست دقت کنید )
بامپ مربوط به دیوار ساختمان سمت چپ هم بالعکس هست . حالا یا عکس مربوط به بامپ بالعکس بوده ( منظورم جا به جایی قسمتهای سیاه و سفید در بامپ هست ) یا اینکه نرمال های مربوط به آبجکتتون بالعکس بوده .
کلا مدلسازیتون خیلی خوبه . اما روی بامپ ها و تکسچرها باید دقت بیشتری داشته باشید .
نورپردازی هم خوب کار شده .
موفق باشید .
 

Ehsancg

Member
دوست عزیز کار خوبی شده .&lt;br /&gt;<br />
اما دوستان دیگه سعی کنید روی کارها نظرات دقیق تری بدید .&lt;br /&gt;<br />
مثلا کار این دوستمون نقاط قوت خیلی زیادی داره .&lt;br /&gt;<br />
اما جاهایی هست که اشتباه کار شده سعی کنید کارها را با دقت بیشتری ببینید و فقط به نگاه کلی بسنده نکنید .&lt;br /&gt;<br />
هم برای خودتون بهتره و هم برای اون دوستی که کارش را گذاشته برای نظرخواهی و ...&lt;br /&gt;<br />
از این حرفا که بگذریم ...&lt;br /&gt;<br />
بامپی که برای تکسچر زمین گذاشتید اگه دقت کنید میبینید که جا به جا و کمی هم بزرگتر هست نسبت به تکسچر اصلی . ( به درپوشی که روی زمین هست دقت کنید )&lt;br /&gt;<br />
بامپ مربوط به دیوار ساختمان سمت چپ هم بالعکس هست . حالا یا عکس مربوط به بامپ بالعکس بوده ( منظورم جا به جایی قسمتهای سیاه و سفید در بامپ هست ) یا اینکه نرمال های مربوط به آبجکتتون بالعکس بوده .&lt;br /&gt;<br />
کلا مدلسازیتون خیلی خوبه . اما روی بامپ ها و تکسچرها باید دقت بیشتری داشته باشید .&lt;br /&gt;<br />
نورپردازی هم خوب کار شده .&lt;br /&gt;<br />
موفق باشید .
&lt;br /&gt;<br />
سلام دوست من , من واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم دوستان با این دقت کار منو دیدن.
اول از دوست خودم آقا سوروش تشکر میکنم واسه نکته هایی که گفتن من واقعا 2 جای کار بامپ رو اشتباه زدم یعنی تکستچر اصلی رو اصلاح کردم ولی بامپشو نه که البته بعد رندر فهمیدم.
واقعا باید به همچین افراد ریز بینی تبریک گفت و از دوستمون تشکر کرد.:rose:
 
آخرین ویرایش:

H.S

Member
سلام.
از کارتون خوشم اومد. نقاط قوت رو خودتون میدونید یه راست میرم سراغ نقاط ضعف :

راستش فکر میکنم از V-Ray Sun استفاده کردید، آسمون رو میتونستید یه مقدار شلوغ تر کنید. چاهی که رو زمینه فقط تکسچره ؟!!

اصلا از Displace استفاده نکردین ! مدل پله ی سمت چپ میتونست بهتر باشه.

کلا یه مقدار خام به نظر میرسه کار. علتش هم اینه که رو رندر نهایی هیچ افکتی ندادید.

موفق باشید.
 
کار جالبی هست به نظر من هم .
مخصوصا با این قضیه که low Poly هست خیلی حال کردم و وقتی وایر low poly رو دیدم باور کن بیشتر از رندرا نگاهش کردم .
یه جاهایی رو اما من متوجه نشدم که چرا یهو اینقدر polygon ها رو زیاد کردی ؟ ( وسط کوچه و جلوی در اون خونه و یکم عقب تر هم یه جا روی زمین .
گمونم برای این بوده که پستی و بلندی زمین رو بسازی .
اگه اینطور بوده نمیشد از displacement استفاده کرد ؟
راستی اگر bump رو درست کردی نتیجه رو حتما بذار .
موفق باشی . :rose:
 

mkf.cgi

Member
سلام
تبریک میگم کار فوقالعاده ای شده محیط رو خیلی خوب کار کردی و نتیجه کار واقعا زیباست. اما میتونست خیلی بهتر هم باشه ..:paint:
زودتر مشکلات کار رو که برطرف کن که منتظریم..:)
موفق باشی.
 

H.S

Member
راستی از رو این ساختی ؟
1257615462koche.jpg
 

Ehsancg

Member
Ehsancg کار خیلی جالبی شده من که خیلی خوشم اومد ازش. روی جزئیات خیلی خوب کار کردی. فق اون رندر تاریکه با وجود یه آسمون به اون روشنی نباید اینقدر تاریک باشه کار.
موفق باشی.
ممنون دوست من آره تاریکه ولی الان درستش کردم میتونید ببینیدش.:rose:
 

Ehsancg

Member
ehsancg کار خیلی جالبی شده من که خیلی خوشم اومد ازش. روی جزئیات خیلی خوب کار کردی. فق اون رندر تاریکه با وجود یه آسمون به اون روشنی نباید اینقدر تاریک باشه کار.
موفق باشی.
ممنون از اینکه نظر دادین آره من اونو اصلاح کردم میتونید ببینید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا