کنفرانس وب ایران و امتیاز ویژه برای کاربران مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
کنفرانس وب ایران با ارائه کارگاه های آموزشی معتبر از سوی کنسرسیوم وب جهانی (W3C) برگزار می گردد.

با توجه به رسالت و فعالیت مجید آنلاین، رایزنی هایی با مسئولین کمیته برگزاری کنفرانس وب ایران انجام شد و امتیاز ویژه ای برای کاربران مجید آنلاین در نظر گرفته شد که در ادامه به شرح کنفرانس و شرایط ویژه ای که در نظر گرفته شده است می پردازیم.

کنفرانس وب ایران
همزمان با پایان چهارمین جشنواره وب ایران٬ کنفرانس وب ایران در تاریخ (پنجشنبه 6 بهمن 1390) در تهران برگزار می گردد. این کنفرانس با ارائه کارگاه های آموزشی معتبر از سوی کنسرسیوم وب جهانی (W3C)٬ جشنواره WebbyAward و جهاد دانشگاهی ایران و برخی شرکت های معتبر داخلی و بین المللی همراه می باشد.


سخنرانان کلیدی
برای فعالان وب نام هایی همچون کنسریوم توسعه وب (W3C) جشنواره وبی آوارد (webby) و استاندارد CSS3 نام های آشنایی هستند. کنفرانس وب ایران فرصتی برای حضور در کنار برزگان و بازیگران اصلی وب ایران است. این کنفرانس با حضور مهمانان ویژه بین المللی اعتبار بیشتری نیز یافته است. حضور نام هایی همچون Bernard Gidon مدیر توسعه اروپا، آسیا و خاورمیانه W3C و Herve Cuviliez نماینده ویژه رقابت جهانی Webby Award به همراه حضور Bert Bos کسی که به عقیده بسیاری٬ عنوان پدر CSS را به همراه دارد این رویداد ملی را بیش از پیش معتبر می نماید.

bert-bos7.jpg


گواهی شرکت کنفرانس وب ایران

شرکت کنندگان در کنفرانس وب ایران گواهی نامه معتبر بین المللی را از سوی جشنواره وب ایران٬ کنسرسیوم وب جهانی و جهاد دانشگاهی دریافت می نمایند که از اعتبار بالایی برخوردار می باشد.


iwf-raizen-con-hall.jpg


مخاطبان

مدیران وب سایت ها، مدیران عامل شرکت های فناوری اطلاعات٬ مدیران فناوری اطلاعات شرکت ها٬ وبلاگ نویسان، مدیران بازاریابی و تبلیغات، طراحان وب سایت، صاحبین فروشگاه های اینترنتی، متخصصین تکنولوژی وب، اساتید و صاحبنظران فناوری اطلاعات، مراکز آموزش فناوری اطلاعات٬ وب و اینترنتمدیران وب سایت ها، مدیران عامل شرکت های فناوری اطلاعات٬ مدیران فناوری اطلاعات شرکت ها٬ وبلاگ نویسان، مدیران بازاریابی و تبلیغات، طراحان وب سایت، صاحبین فروشگاه های اینترنتی، متخصصین تکنولوژی وب، اساتید و صاحبنظران فناوری اطلاعات، مراکز آموزش فناوری اطلاعات٬ وب و اینترنت، مراکز آموزشی کسب و کار اینترنتی ،دانش پژوهان و دانشجویان حیطه کامپیوتر و فن آوری اطلاعات، مراکز آموزشی کسب و کار اینترنتی ،دانش پژوهان و دانشجویان حیطه کامپیوتر و فن آوری اطلاعات

فرصتی متفاوت برای شرکت کنندگان
در کنار بزرگان وب فارسی فقط دیگر یه شعار نیست، نه تنها بزرگان وب ایران، بلکه در کنفرانس وب ایران بزرگان وب از دیگر کشور ها نیز حضور دارند. این حضور به شما فرصت های ویژه ای برای گفت و گو فراهم می کند که در این گونه کنفرانس های علمی اهمیت زیادی خواهد داشت.

IWF-raizen_outd.jpg



زمان و محل برگزاری
کنفرانس وب ایران در روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۰ در سالن همایش های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر برگزار می گردد.تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس
تعداد کل شرکت کننده در کنفرانس ۲۵۰ نفر است که با توجه به حضور میهمان ویژه داخلی و خارجی در این مراسم امکان شرکت عموم فقط برای ۱۳۰ نفر فراهم می باشد. از این رو اولویت شرکت در کنفرانس برای افرادی است که زودتر ثبت نام نمایند.

شرایط و نحوه ثبت نام

  • زمان ثبت نام تا تاریخ ۳۰ دیماه ۱۳۹۰ می باشد.
  • ثبت نام برای عموم علاقمندان آزاد می باشد.
علاقه مندان میتوانند به یکی از روش های ثبت نام آنلاین، ثبت نام آفلاین و ثبت نام حضوری در کنفرانس وب ایران ثبت نام کنید.
هزینه شرکت در کنفرانس وب ایران در صورتی که تا قبل از تاریخ ۲۰ دیماه ثبت نام صورت گیرد ، برای کاربران مجید آنلاین مبلغ۱۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. (شهریه عادی ثبت نام ۲۰۰.۰۰۰ تومان می باشد) و برای ثبت نام بعد از این تاریخ ۲۵۰.۰۰۰ تومان می باشد.

راهنمای ثبت نام آنلاین
برای ثبت نام آنلاین در کنفرانس وب ایران و پرداخت هزینه بصورت اینترنتی لطفا در سایت جشنواره در ایران در آدرس http://register.iranwebfestival.com ثبت نام کنید، پس از ورود به سایت در منوی سمت راست گزینه کنفرانس وب ایران را انتخاب کنید و بر روی دگمه ثبت درخواست شرکت در کنفرانس کلیک کنید. در ادامه می توانید با مراجعه به بخش پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس هزینه شرکت در کنفرانس را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

راهنمای ثبت نام غیرآنلاین
شرکت کنندگان میتوانند مبلغ کنفرانس را به شماره حساب 6-13925-21-1016 (بانک پارسیان) به نام شرکت خاورزمین سیستم کیش واریز و کپی فیش را به همراه فرم ثبت نام به شماره فکس 88908766 و یا پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنید. در صورت نیاز می توانید به شما ۸۸۸۰۶۴۱۵ تماس حاصل فرمایید.

راهنمای ثبت نام حضوری
برای ثبت نام حضور در کنفرانس وب ایران می توانید در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در آدرس تهران، امیراباد شمالی، خیابان شانزدهم، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، شرکت هدا ارقام دفتر ثبت نام کنفرانس وب ایران مراجعه کنید. هزینه شرکت در کنفرانس و فرم ثبت نام را می توانید بصورت حضوری تکمیل کنید.


راهنمای ثبت نام کاربران مجید آنلاین
به خاطر داشته باشید جهت استفاده از تخفیف 50 درصدی ویژه کاربران مجید آنلاین در زمان ثبت نام اعلام نمایید.


برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام تماس بگیرید
شماره تلفن: ۸۸۸۰۶۴۱۵
ایمیل : [email protected]
وب سایت : http://iranwebfestival.com/fa/page/web-conference




با توجه به شخصیت های شرکت کننده در این کنفرانس و کارگاه آموزشی و امتیاز ویژه ای که برای کاربران مجید آنلاین در نظر گرفته شده است ، به علاقه مندانی که می خواهند در زمینه طراحی وب حرفه ای شوند و نکات ریز و مهمی در این زمینه یاد بگیرند ، پیشنهاد می شود در این کنفرانس شرکت کنند.








با تشکر
مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا