کمک در مورد این مشکل

سلام دوستان خسته نباشید
دوستان من یه مشکلی دارم که مرحله به مرحله توضیح میدم تا متوجه بشید
ببینید زمان انیمیشن من 500 فریم هستش خوب
حالا من با استفاده از کلوز یه پارچه رو از فریم اول تا 200 میخوام شبیه سازی کنم که مشکلی ندارم و پارچه از بالا حرکرت میکنه و میاد میوفته روی یک شکل و کانلا درست کار میکنه و من از کش (cache) هم استافده کردم.
حالا ببینید من میخوام از فریم 200 به بد دیگه این پارچه تکون نخوره ینی دیگه کلوز فعال نباشه.
وقتی delet by history میکنم پارچه ثابت میشه و دیگه از فریم اول متحرک نیست
من میخوام از فریم اول تا 200 متحرک باشه بعد 200 دیگه کارایی کلوزش کار نکنه همین
ببخشید زیاد حرف زدن فقط بخاطر این بود خوب متوجه بشید چی میخوام
ممنون
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
خوب عزیز اگه تا فریم 200 cache بگیری خوب از اون فریم به بعد تکون نمیخوره ولی یه تنظیماتی هم هست که میگی simulate از کی شروع.
حالا برای تموم شدنش: بعد از cache گرفتن برو به قسمت trax editor و هر قسمت از cache رو نخواستی split کن و delete ـش کن.
الان من همین کار رو کردم یه پارچه رو تا فریم 100 شبیه سازی کردم و به همین صورت cache رو از فریم 75 به بعد delete کردم دیگه تکون نمیخوره.

یه نکته یادم رفت برای این که به صورت سر خود هم simulate نکنه تو قسمت CacheStart عدد Hold رو بذار رو تایمی که میخوای یعنی همون 200 تا دیگه الکی واس خودش شبیه سازی نکنه.
 
آخرین ویرایش:

Hamed_8

Member
200 فریم رو کش بگیرین بعدش افکت کلود رو پاک کنین درست میشه
بعد از پاک کردن احتمال داره کلاً حرکت نکنه
اگه اینطور شد کش رو براش لود کنید درست میشه آدرسش هم توی پوشه Data ؛ توی پروجکتی که ست کردین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا