کمک در ساخت mi 24

3D_lover

Active Member
سلام من یک ام آی 24 دارم میسازم و خیلی به این هلیکوپتر علاقه دارم. همچنین به کاری که محصول زحمت خودم باشه علاقه بیشتری دارم تا اینکه اون رو از جایی تهیه کنم. ولی مشکلی که هست اینه که من خیلی حرفه ای نیستم توی مدل سازی مثل این مشکل که الان بهش برخوردم.
من از مسلسل این هلیکوپتر شروع کردم و میخوام low poly باشه که بعد جزئیات رو با تکسچر بهش بدم و در موتور بازی سازی unreal engin از اون استفاده کنم
اولین مشکل اینه که به قسمت انتهایی مسلسل که رسیدم یکم گیج شدم که چطور اون شیار هایی که بعد از سیلندر هست رو در بیارم. با boolean خوبه این کار رو بکنم یا اینکه به صورت plan کارم رو از روی یک edge ادامه بدم و بعد turbo smooth . کدوم درسته؟

8jivly83escnjhd5py8j.jpg


j4eoqvdl9pujav8n0zb2.jpg



میخوام مثل این عکس بشه آخر لوله

ym730rgducstcf1rb0p5.jpg
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
این عکس اخر رو از کجا برداشتید ؛ لطفا لینک صفحش رو بگین .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
یک فایل ساده پیوست کردم ، شاید بدردتون بخوره
 

پیوست ها

  • Heli.rar
    15.8 کیلوبایت · بازدیدها: 4

sm_r

Member
بهتر است همان استوانه ای که قرار است پره ها روی آن قرار بگیرند؛ طوری تعداد سگمنت هایش را زیاد کنید که بتوانید ابتدای پره ها را با Edit Poly سلکت کرده و سپس با فرمان Extrude یا Bevel برجسته کنید و به نتیجه مطلوب برسید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا