سلام من یک ام آی 24 دارم میسازم و خیلی به این هلیکوپتر علاقه دارم. همچنین به کاری که محصول زحمت خودم باشه علاقه بیشتری دارم تا اینکه اون رو از جایی تهیه کنم. ولی مشکلی که هست اینه که من خیلی حرفه ای نیستم توی مدل سازی مثل این مشکل که الان بهش برخوردم.
من از مسلسل این هلیکوپتر شروع کردم و میخوام low poly باشه که بعد جزئیات رو با تکسچر بهش بدم و در موتور بازی سازی unreal engin از اون استفاده کنم
اولین مشکل اینه که به قسمت انتهایی مسلسل که رسیدم یکم گیج شدم که چطور اون شیار هایی که بعد از سیلندر هست رو در بیارم. با boolean خوبه این کار رو بکنم یا اینکه به صورت plan کارم رو از روی یک edge ادامه بدم و بعد turbo smooth . کدوم درسته؟
میخوام مثل این عکس بشه آخر لوله
من از مسلسل این هلیکوپتر شروع کردم و میخوام low poly باشه که بعد جزئیات رو با تکسچر بهش بدم و در موتور بازی سازی unreal engin از اون استفاده کنم
اولین مشکل اینه که به قسمت انتهایی مسلسل که رسیدم یکم گیج شدم که چطور اون شیار هایی که بعد از سیلندر هست رو در بیارم. با boolean خوبه این کار رو بکنم یا اینکه به صورت plan کارم رو از روی یک edge ادامه بدم و بعد turbo smooth . کدوم درسته؟
میخوام مثل این عکس بشه آخر لوله