با سلام:
برای ایجاد چروک روی لباس چند روش وجود داره که هر کدوم نقاط قوت و ضعف خاص خودشو داره
البته برای آموزش کامل میتونی از DVD آموزشی
www.TurboSquid.com مربوط به ایجاد موضوعات مرتبط با پارچه استفاده کنی اما چند روش را به اختصار ذکر میکنم.
اگر Topology مدل برات مهم نیست بهترین روش همون استفاده کردن از Garment Maker اما اگر میخوای که مدل از Polygon چهارگوش تشکیل شده باشه و لی Flow چروک ها برات مهم نیست، بعد از اینکه مدل لباس را ساختی در حالیکه بدن را بعنوان Collision object معرفی کردی و جاذبه و مابقی تنظیمات را انجام دادی ابتدا بصورت Simulate Local محاسبات مربوط به لباس را محاسبه کن و وقتی چروک ها ظاهر شدن،لحظه مورد نظر را به عنوان Initial State ذخیره کن و اگه باز هم نیاز به چین و چروک بیشتر داشتی از ابزار Pull/Push در EditablePoly استفاده کن و یا مدل لباس را بصورت Obj بفرست داخل Zbrush اونجا خیلی راحت چین و چروک بهش اضافه کن و مجدد برش گردون به محیط 3DMAX البته داخل Zbrush تراکم مدل را بالا نبر و فقط به چین و چروک ها فرم لازم را بده.
اما اگه Flow چروک ها برات مهم بعد از ورود مجدد مدل به محیط 3DMAX با استفاده از پلاگین PolyBoost و فرمان PolyDraw به راحتی میتونی چروک ها را بازسازی کنی و به مدل اصلی Attach کنی.
موفق باشید.