کمک برای رندر گرفتن

سلام دوستان
سئوال اول اینکه چه جوری میشه رندر خطی گرفت مثل عکس زیر
سئوال دوم اینه که چه جوری میشه همچین انعکاسی درست کرد
ممنون میشم کمکم کنید
 

پیوست ها

  • ArchInteriors_14_01_L.jpg
    ArchInteriors_14_01_L.jpg
    711.8 کیلوبایت · بازدیدها: 37
  • sdf.jpg
    sdf.jpg
    251.9 کیلوبایت · بازدیدها: 45

vpic

Well-Known Member
یه متریال vray-mat درست می کنی.بعد تو قسمت diffuse یه مپ vray edge tex بهش میدی و تو تنظیمات global swithes اونو وارد override میکنی حالا f9 رو بزنی وایر رو رندر میزنه.
موفق باشی
 

ROHAM WEB

Well-Known Member
در پنجره enviroment and effect تب envirronment میتونین vraytoon رو اضافه کنین
اون نورها هم تب effect همون پنجره lens effect
 

ROHAM WEB

Well-Known Member
در پنجره enviroment and effect تب envirronment میتونین vraytoon رو اضافه کنین
اون نورها هم تب effect همون پنجره lens effect
 

ROHAM WEB

Well-Known Member
برای انجینه وی ری هست توضیحاتم
اما من عکسی که پیوست کرده بودین رو باز نکرده بودم و چیزی که گفتم با توجه به عکس بندانگشتی بود الان که عکس رو باز کردم متوجه شدم رندر وایره توضیحات vpic صحیحه
 

ricardokaka

New Member
سلام دوستان ببخشید نمیخواستم تاپیک جدید بزنم همین جا میگم
من Vray_2.00.02_MAX2010_x86_Oblique رو دانلود کردم ونصب کردم کرک رو هم تو پوشه ی تری دی مکس ریختم فایل ها جای گزین هم شد ولی وقتی وارد محیط برنامه میشم f10 کخ میزنم توی تنظیمات رندرینگ vray نیست :mad:
ولی تو قسمت ابزار ابزار vray هست لطفا یکی دقیق راهنمایی کنه که این ورژن از vray چه جوری نصب میشه ورژن مکس من 2010 هست باتشکر :rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
به این میگن رندر وایرفریم. برای این هستش که ملت ببینن شما کجاشو چه جوری ساختی کجاش متریال بامپه و ...
خوب این آموزش که من میگم برای mental ray هستش رندر با این موتور
1. دکمه f10 رو بزنید وارد محیط رندر بشید بعد assign render/ command و موتور رندر را روی mental ray بزارید.
2. دکمه m رو بزنید تا material editor بیاد . یک slot همون دایره ها رو انتخاب کنید و رنگ diffuse رو سفید رنگ بزارید. یک slot ( دایره ) دیگه انتخاب کنید و رنگ diffuse رو سیاه بزارید و تیک گزینه wire رو بزنید
3.اون متریال اولیه منظورم slot اولی که سفید بود رو انتخاب کنید بعد گزینه standard رو بزنید و بعد گزینه composite رو انتخاب کنید.و بعد گزینه keep old material as sub-material رو بزنید و ok رو بزنید.
4.متریال دومی (مشکیه ) رو انتخاب کنید و کپیش کنید و گزینه instance رو بزنید. تو یکی از اسلات های متریال اولیه (سفیده) منظورم این هستش که وقتی شما شماره 3 که گفتم رو انجام بدید یک سری اسلت برای اون سفیده به وجد میاد.
5.حالا متریال slot سفیده رو به متریال بدید رندر بگیرید.
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا