به این میگن رندر وایرفریم. برای این هستش که ملت ببینن شما کجاشو چه جوری ساختی کجاش متریال بامپه و ...
خوب این آموزش که من میگم برای mental ray هستش رندر با این موتور
1. دکمه f10 رو بزنید وارد محیط رندر بشید بعد assign render/ command و موتور رندر را روی mental ray بزارید.
2. دکمه m رو بزنید تا material editor بیاد . یک slot همون دایره ها رو انتخاب کنید و رنگ diffuse رو سفید رنگ بزارید. یک slot ( دایره ) دیگه انتخاب کنید و رنگ diffuse رو سیاه بزارید و تیک گزینه wire رو بزنید
3.اون متریال اولیه منظورم slot اولی که سفید بود رو انتخاب کنید بعد گزینه standard رو بزنید و بعد گزینه composite رو انتخاب کنید.و بعد گزینه keep old material as sub-material رو بزنید و ok رو بزنید.
4.متریال دومی (مشکیه ) رو انتخاب کنید و کپیش کنید و گزینه instance رو بزنید. تو یکی از اسلات های متریال اولیه (سفیده) منظورم این هستش که وقتی شما شماره 3 که گفتم رو انجام بدید یک سری اسلت برای اون سفیده به وجد میاد.
5.حالا متریال slot سفیده رو به متریال بدید رندر بگیرید.
موفق باشید