کمک برای رندر بهتر

ali_118

کاربر VIP
جای ساختمونت یه باکس بزار، فایل ات رو زیپ کن، آپلود کن ببینمش.
 

wall_e

Well-Known Member
اینم فایل مکس
 

پیوست ها

  • nama.rar
    38 کیلوبایت · بازدیدها: 16

ali_118

کاربر VIP
اینم فایل مکس
خب گل پسر شما گاما رو از داخل کالر مپینگ روی 2.2 نزاشتی
من گفتم اول تنظیمات روی پیشفرض باشه، بعدش کلیه کارهای تصحیح گامای اون آموزش رو اعمال کنی.
نور ات رو بیار پایینتر (افقی تر) تا سایه های قشنگ تری بگیری.
 

wall_e

Well-Known Member
پس معلوم شد از چی بود
خب اونم کردم 2.2 فکر کنم این دفعه درست باشه نه؟

attachment.php
 

پیوست ها

  • t4.jpg
    t4.jpg
    168.2 کیلوبایت · بازدیدها: 43

ali_118

کاربر VIP
پس معلوم شد از چی بود
خب اونم کردم 2.2 فکر کنم این دفعه درست باشه نه؟
بله، الان میتونین شدت نور رو با زاویه خورشید و تنظیمات دوربین کنترل کنید.
میزان روشنایی نقاطی که به علت نوردهی بالا میسوزه رو میتونین با Bright Multiplier از کالر مپینگ کنترل کنین.
 

wall_e

Well-Known Member
Dark multiplier رو کم کردم شد نور کم شد
مگه شدت نور رو نمیشه از نظیمات خود نور کم کرد؟
یه سوال دیگه گاما دقیقا کارش چیه اینجا؟

attachment.php
 

پیوست ها

  • t4.jpg
    t4.jpg
    193.9 کیلوبایت · بازدیدها: 36

ali_118

کاربر VIP
Dark multiplier رو کم کردم شد نور کم شد
مگه شدت نور رو نمیشه از نظیمات خود نور کم کرد؟
یه سوال دیگه گاما دقیقا کارش چیه اینجا؟
دوست عزیز نمیدونم چه اصراری دارین که کاری غیر از چیزی که گفتم انجام بدین. دستکاری Dark Multiplier در اینجا اشتباهه، گفتم که شدت نور رو با چه روشی میتونین کنترل کنین.
به نظر میاد شما به طور کل درک درستی از پارامتر های موجود در تنظیمات وی ری ندارین، توصیه میکنم آموزش های بیشتری در این مورد مطالعه بفرمایید.

در مورد گاما در پست دومم توی این تاپیک توضیح دادم که چی هست، هر چند این مبحث گسترده تر از ایناس که بخواد توی چند خط جا بشه.
علت استفاده اش هم قرار گرفتن رنج روشنایی تصویر در حالت صحیح هست، همین که در گاما 2.2 دوربین و سان و اسکای وی ری در حالت پیشفرض اش یک تصویر صحیح و قابل قبول میده گواه بر این مساله است.
مهمترین مزایای کار کردن در گاما 2.2 گرفتن دیتیل بیشتر در نقاط تاریک و قرار گرفتن سطح نور های مختلف در نسبت های صحیح هست.
 

wall_e

Well-Known Member
خب الان همونطور که گفتین پیش رفتم
رشنایی زیاد رو هم با Bright multiplier درست کردم

:soot: چقدر خنگم من
 

جدیدترین ارسال ها

بالا