خيلي خوش اومديد به سايت.
كار شما اشتباه نبوده دوست عزيز. كپي رايت كه مشكلي نداره. ببين تو اينجور كاراي تبليغاتي كه قراره چاپ بشه و دست مردم قرار بگيره معمولا چند تا اصل مهم بايد رعايت بشه. يكي كيفيت كار هست يعني بايد عكسها و متنها و ... از كيفيت مناسبي برخوردار باشن تا بيننده رو جذب كنن. كيفيت پايين كار نه تنها مشتري جذب نميكنه كه باعث از دست دادن مشتري هم ميشه. البته طرح شما ظاهرا كه مشكل كيفيتي نداره و كيفيت خوبي هم داره.
دومين چيزي كه بايد رعايت بشه موضوع عكس مناسبه يعني بايد عكسها متناسب با متن و موضوع باشن. رنگبندي عكسها و رنگبندي كل كار هم مهمه. مثلا همين رنگي كه شما براي پس زمينه بكار بردي واقعا رنگي هست كه توي تبليغات خيلي ازش استفاده ميشه. رنگاي نارنجي و كرم و قهوه اي و اينجور رنگا معمولا خوب چشم رو به طرف خودش جذب ميكنه.
مسئله بعدي نوع فونت هست. يه كار حرفه اي معمولا بايد فونتهاي مناسبي توش بكار بره. مثلا اگر شما داريد براي يه دبستان تبليغات ميكنيد بهتره از فونتهاي كودك و كلاس اول استفاده كنيد تا به بيننده اينطوري القاء كنيد كه اينكار براي اين رده سني كار شده. يا وقتي براي يه رستوران سنتي كار ميكنيد بهتره كه از خط نستعليق استفاده كنيد. الان تو اين كار شما فونتها بعضياشون خوبن و بعضيا نه! اون فونت (با نظارت كانون ...) يعني فونت كودك خيلي براي اينكار زياد مناسب نيست. يا مثلا تركيب فونتاي فارسي و انگليسي بايد به هم بيان. يعني فونتاي فارسي انگليسي تا جايي كه ميتونن بايد به هم شباهت داشته باشن. يعني مثلا اگر از يه فونت ضخيم فارسي مثل تيتر يا جديد استفاده ميكنيد بهتره فونت انگليسي رو هم با همون ضخامت و اندازه استفاده كنيد.
مسئله آخر هم چيدمان كار هست. اين موضوع آخري مهمترين بخش حساب ميشه چون اگر حتي طراحي كار به بهترين شيوه و با بهترين فونتها و عكسها و رنگا هم كار شده باشه ولي وقتي چيدمان درستي انجام نشه هيچ چيز خودش رو اونطوري كه بايد نشون نميده. الان تو كار شما عناصر كارتون بيش از جد پخش و پلا شدن. سعي كنيد يه نظم كلي تو كار ايجاد كنيد.
ببخشيد طولاني شد ولي چون طرح قشنگي بود حيفه كه كار خراب شه.
موفق باشي.