بی بی کد کلبه رویایی

sam-2012

New Member
سلام کار خوبی شده خسته نباشی
فقط چند نکته رو خدمتتون بگم اول اینکه تکسچر استفاده شده در خونه رو پل هم همونو استفاده کردی انگار برای کارت زیاد وقت نذاشته باشی!!
لبه های پل خیلی تیز شده خوب بود یه مقدار خرابی ایجاد می کردی .
از همه مهم تر نسبت چمن ها و گیاها به خونه خیلی بزرگ به نظرم باید 10 برابر کوچیک تر باشه :)
 

amir0172

Well-Known Member
سلام کار خوبی شده خسته نباشی
فقط چند نکته رو خدمتتون بگم اول اینکه تکسچر استفاده شده در خونه رو پل هم همونو استفاده کردی انگار برای کارت زیاد وقت نذاشته باشی!!
لبه های پل خیلی تیز شده خوب بود یه مقدار خرابی ایجاد می کردی .
از همه مهم تر نسبت چمن ها و گیاها به خونه خیلی بزرگ به نظرم باید 10 برابر کوچیک تر باشه :)
سلام ممنون
دوست عزیز بحث وقت نذاشتن نیست تو هر منطقه ای ممکنه به صورت طبیعی مصالحی زیاد باشه به خاطر همین از یک مصالح استفاده میکنن و برای همانگی و زیبایی بیشتر .
چرا 10 برابر !!! تو طبیعت هر نوع گل و گیاهی وجود داره ! بزرگ کوچیک .شما سرچ کنین گوگل گل و گیاهانی می بینین که تا کمر هم بالا میان
 

Bertali

Member
سلام

خسته نباشی خیلی عالیه . مشخصه سیستم خوبی واسه کارهای 3 بعدی داری :) خیلی هم چشم نواز شده !
 

mgh-max

کاربر فعال
bump ‌و displacment‌به متريالت هويت ميده كاش استفاده ميكردي
مقياسام همينطور . خونه كوچيكه
 

archman3d

Member
خوب شده فقط خونه عروسکی از آب درومده
یک سوال داشتم
با چه مدل متریال ی زمین خاکی و چمن رو جدا کردی؟ و چطوری این مپ رو به فورست دادی تا روی قسمت های با مپ چمن ، گل و چمن رو پخش کنه؟

سپاس
 
آخرین ویرایش:

amir0172

Well-Known Member
خوب شده فقط خونه عروسکی از آب درومده
یک سوال داشتم
با چه مدل متریال ی زمین خاکی و چمن رو جدا کردی؟ و چطوری این مپ رو به فورست دادی تا روی قسمت های با مپ چمن ، گل و چمن رو پخش کنه؟

سپاس

سلام کار خاصی نکردم مسیر خاکی رو مشخص کردم و با detach از plane جدا کردم و بهش متریال دادم و تکسچر چمن رو هم به بقیه plane دادم.و بعد هم فارست رو به ش اعمال کردم.


اینم تکسچر چمن

 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
کار خوبی شده.
نور فضا خوب شده. آب عالی شده.حس کامل موج های نا منظم توش دیده میشه و اصلا به نظرم کار راحتی نبوده.
اما امیر کار انگار کارتونی شده. نمی دونم چرا.
اشل کلبه اینها به نظرم منطقی و طبیعی هست مشکل نداره.ببین برای کارهای بزرگ مثل این مدلسازی پشت صحنه باید خوب باشه اما جلو صحنه باید خیره کننده باشه به چند مثال زیر توجه کن.مال archexterior 18 هست.
AE18_002_camera_002_PP.jpg74489bb42a3d3d75780c0539727094af.jpg612b18d9fb9a7836e01283545036fb42.jpg

برای اینکه راه رو روی کوهستان در بیاری با این 2 تا اسکریپت کار کن .
مشاهده پیوست script.rar
کافی هست یه توپوگرافی بسازی.بعد با اسپیلاین یه خط بکش و با Garment marker ( الگوریتم لباس ) سطحش رو پر از مش کن با اسکریپت shirink warp مثل لباس روی سطح کوه میشینه!
غیر از این از طریق ترفند vertex color هم میتونی کار کنی.توی آموزش Viscorbel - 4 Seasons (COMPLETE) کامل درس داده تکنیک رو.

اما تلاشت قابل تقدیره.
 

yas_d

Member
کار خیلی‌ خوبی‌ شده و قطعاً زحمت زیادی داشته
اما نکته ی‌ که عارف جان هم اشاره کرد که کارتونی شده بخاطر این هستش که شما توی پست پروداکشن کار تاکید بر کارتونی و رویایی بودن فضا داشتین
وقتی‌ شما کار رو به سمت یک فضای رویایی ببرید خوب قطعاً کارتون از واقعیت دور می‌شه
شما Glow و Haze رو تو کارتون زیاد استفاده کردین
فاصلهٔ دوربین تا درخت‌های پشتی‌ خیلی‌ زیاد نیست که لازم باشه اینقد Atmospheric و Haze کار کنید توی دوردست
ضمن اینکه از شارپنس زیاد استفاده کردین و Color Correction هنوز جای کار داره
رعایت نکردنه یک سری مسائل اینچنینی باعث می‌شه که کارتون از واقعیت فاصله بگیره:rose:


و زحمت واقعیی‌ که برای کارتون کشیدین دیده نشه
چون واقعاً برای مشتری و بیننده زحمات شما قابل درک نیست
فقط یک نتیجهٔ مطلوب می‌خواد

 

amir0172

Well-Known Member
سلام.
کار خوبی شده.
نور فضا خوب شده. آب عالی شده.حس کامل موج های نا منظم توش دیده میشه و اصلا به نظرم کار راحتی نبوده.
اما امیر کار انگار کارتونی شده. نمی دونم چرا.
اشل کلبه اینها به نظرم منطقی و طبیعی هست مشکل نداره.ببین برای کارهای بزرگ مثل این مدلسازی پشت صحنه باید خوب باشه اما جلو صحنه باید خیره کننده باشه به چند مثال زیر توجه کن.مال archexterior 18 هست.
مشاهده پیوست 104814مشاهده پیوست 104815مشاهده پیوست 104816

برای اینکه راه رو روی کوهستان در بیاری با این 2 تا اسکریپت کار کن .
مشاهده پیوست 104813
کافی هست یه توپوگرافی بسازی.بعد با اسپیلاین یه خط بکش و با Garment marker ( الگوریتم لباس ) سطحش رو پر از مش کن با اسکریپت shirink warp مثل لباس روی سطح کوه میشینه!
غیر از این از طریق ترفند vertex color هم میتونی کار کنی.توی آموزش Viscorbel - 4 Seasons (COMPLETE) کامل درس داده تکنیک رو.

اما تلاشت قابل تقدیره.
سلام ممنون از راهنماییتون
در اصل میخواستم به حالت تابلو های نقاشی برسم یه جور فضای رویایی هنوز زیاد تجربه این جور کارها رو ندارم و به خوبی نتونستم کار کنم.چه اسکریپت های جالبی هست ما خبر نداریم باز ممنون
کار خیلی‌ خوبی‌ شده و قطعاً زحمت زیادی داشته
اما نکته ی‌ که عارف جان هم اشاره کرد که کارتونی شده بخاطر این هستش که شما توی پست پروداکشن کار تاکید بر کارتونی و رویایی بودن فضا داشتین
وقتی‌ شما کار رو به سمت یک فضای رویایی ببرید خوب قطعاً کارتون از واقعیت دور می‌شه
شما Glow و Haze رو تو کارتون زیاد استفاده کردین
فاصلهٔ دوربین تا درخت‌های پشتی‌ خیلی‌ زیاد نیست که لازم باشه اینقد Atmospheric و Haze کار کنید توی دوردست
ضمن اینکه از شارپنس زیاد استفاده کردین و Color Correction هنوز جای کار داره
رعایت نکردنه یک سری مسائل اینچنینی باعث می‌شه که کارتون از واقعیت فاصله بگیره:rose:


و زحمت واقعیی‌ که برای کارتون کشیدین دیده نشه
چون واقعاً برای مشتری و بیننده زحمات شما قابل درک نیست
فقط یک نتیجهٔ مطلوب می‌خواد
ممنون آقای چاوشی
واقعیتش من هنوز تو پست پرو داکشن خیلی ضعیفم
کارای بعدیم این مشکلات رو برطرف میکنم :rose:
 

homayoon_fattah

Well-Known Member
خیلی کار زیبایی شده . خسته نباشید .
مکس قابلیت گلو گیاه هم داره ؟ میشه بفرمایین تو قسمت مکس میشه اینطوری چمن و گیاه به وجود آورد ؟ یا با برنامه دیگه ای کار کردین ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا