کسی میدونه؟

hamidmax

Member
لطفا کسی میدوته راهنمایی کنه که وقتی یه جسم را به edit poly یا mesh تبدیل میکنیم و دو تا polygon ان را از زیرو رو بر میداریم چگونه میتوانیم بین ان دو vertex میشود edge درست کرد هر کاری کردم با منوی create ان دو vertex را به هم وصل کنم نشد شکل ان را گذاشته ام . مثلا vertex 1 را می خوام به vertex2 وصل کنم

2 سوال دوم اینکه چگونه میتونم چهار گوشه این حفره را که درست کردم درست کنم چون وقتی رندر میگیرم به صورت یه حفره نشون نمیدهد
 

پیوست ها

  • edge3.jpg
    edge3.jpg
    96.5 کیلوبایت · بازدیدها: 9

E-power

کاربر متخصص
دوست عزیز از منوی edit poly , زیرمجموعه ی Border رو انتخاب کن , روی یکی از چهار لبه ی باز بالایی کلیک کن,
اون حفره ی بالا به صورت border انتخاب میشه , در حالی که انتخابه دکمه Shift کی برد رو نگه دار , با Move در محور Z
اونو به پایین بکش,در آخر vertex هارو با Target Weld جوش بده.
 

hamidmax

Member
دوست عزیز از منوی edit poly , زیرمجموعه ی Border رو انتخاب کن , روی یکی از چهار لبه ی باز بالایی کلیک کن,
اون حفره ی بالا به صورت border انتخاب میشه , در حالی که انتخابه دکمه Shift کی برد رو نگه دار , با Move در محور Z
اونو به پایین بکش,در آخر vertex هارو با Target Weld جوش بده.

مرسی E-power میشه جواب سوال اول هم بدین هر کاری میکنم نمیشه
 

Hi MAJID

کاربر VIP
جواب سوال اول . vertex ها رو انتخاب میکنید و با Connect به هم وصلشون میکنید .
جواب سوال دوم . در حالت Border دو تا حفره رو انتخاب میکنید و با گزینه Bridge به هم وصلشون میکنید .
موفق باشید .
 

ali3dm

کاربر VIP
از کیبورد 3 رو فشار بده تا border در حالت انتخاب در بیاد دوتا borderها رو انتخاب کن و bridge بزن
دوتا borderها به هم وصل میشن
جواب سوال دوم:بعد این کار دیگه تو رندر بصورت حفره نشون میده
 

جدیدترین ارسال ها

بالا