کد تخفیف اسنپ برای سفر رایگان (کدی که بارها آزمایش شده است)

p30af.com

New Member
94_snapp-iran-compressed.jpg

در این فرسته از سایت مجید آنلاین به معرفی یک کد تخفیف اسنپ می‌پردازیم که این کد را بارها و بارها خودمان آزمایش کرده‌ایم؛ همچنین دوستان و اقوام و اطرافیان ما هم این کد را آزمایش کردند و همگی سفر رایگان خودشان را دریافت کرده‌اند. شرط استفاده از این کد، این است که سفر اول شما با برنامه اسنپ باشد؛ یعنی چنانچه قبلا از کد سفر رایگان استفاده کرده باشید یا به هر صورت یک سفر رایگان از قبل رفتید، این کد دیگر برای شما کارساز نخواهد بود؛ البته جای نگرانی نیست. می‌توانید این کد را به دوستان و نزدیکانی که تاکنون از اسنپ استفاده نکرده‌اند، بفرستین تا تجربۀ استفاده از تاکسی‌های اینترنتی را آن هم به‌صورت رایگان تجربه کنند.
استفاده از این کد تخفیف باعث می‌شود سفرتان تا سقف ۷هزار تومان رایگان شود؛ یعنی اگر هزینۀ سفر شما (در صورتی که رایگان نباشد) ۵ هزار تومان یا ۷ هزار تومان باشد کاملاً رایگان سفر خواهید کرد؛ اما اگر بیش از این مقدار شود، به‌طور مثال مسیری که انتخاب کرده‌‌اید ده هزار تومان شود، فقط ۳هزار تومان می‌پردازید.
این کد تخفیف type74 است. در این فیلمی که اکنون لینک می‌دهیم نحوۀ استفاده از کد تخفیف اسنپ را در قالب یک فیلم آموزشی به شما عزیزان آموزش داده‌ایم.
در صورت وجود سؤال، در خدمت شما عزیزان هستم.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا