کتونی نایکی بلیزر زنانه و مردانه ساقدار و بدون ساق

کتونی نایکی بلیزر زنانه و مردانه ساقدار و بدون ساق

کفش های نایک بلیزر نمادی از کفش های ورزشی مدرن هستند. کفش هایی که حاصل ادغام فناوری های نوین هستند و نزدیک به نیم قرن قدمت دارند. کفش نایک بلیزر مردانه در ابتدا مختص بسکتبالیست ها طراحی شد و در ادامه به عنوان یکی از از آیتم های جذاب در استایل مورد استفاده قرار گرفت.
در طراحی کفش های نایک بلیزر از فناوری های خاصی مانند فناوری کیسه های هوای، زیره های نوین و استفاده از متریال های سبک و مقاوم مانند اشبالت طبیعی استفاده می شود. این کفش ها به زیبایی هر چه تمام به عنوان نمادی از جوانی هستند و تاثیرات شگرفی روی جوانان گذاشته اند. با خرید کفش نایک بلیزر ساق دار و بدون ساق می توانید به استایل خود یک هویت شخصی سازی شده ببخشید.
فناوری های استفاده شده در طراحی و تولید کتونی نایک بلیزر آن ها را به کفش هایی با ارزش خرید بالا تبدیل کرده است. طراحی زیره آدامسی کششی، استفاده از جیر در قسمت محافظ پنجه، استفاده از چرم طبیعی در قسمت رویه کفش به منظور تبادل هوا و زبانه فومی با کیفیت امضای اصلی کفش های بلیزر زنانه و مردانه هستند.

• کفش نایک بلیزر ساقدار

شما می توانید کفش نایک بلیزر را در مدل های ساق دار بخرید. مدل جامبو زیباترین کفش نایک بلیزر ساقدار محسوب می شود که خوراک بسکتبالیست هاست و ظاهری فوق العاده مدرن دارد.

• کفش نایک بلیزر بدون ساق

نایک بلیزر بدون ساق خوراک اسکیت سوارانی است که با اسکیت بردهای خود حرکات نمایشی به اجرا می گذارند. این کفش های بلیزر دارای زیره کاملا صاف هستند و تا حدودی به سبک وینتیج طراحی می شوند.

انواع مدل نایکی بلیزر

کتونی ال ای با عرضه بهترین انواع نایک بلیزر، امکان بهره مندی از بهترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم آورده است. در ادامه تعدادی از مدل های محبوب کفش نایکی بلیزر را آورده ایم.

• نایک بلیزر جامبو

چه طرفدار کفش های ساق دار باشید و چه طرفدار کفش های بدون ساق، بی برو برگرد عاشق نایک بلیزر جامبو می شوید. طراحی این کفش های بلیزر بسیار خاص و یونیک است. استفاده از بافت مخملی جیر در رویه کفش و پاشنه های الاستیک و زبانه فومی کششی باعث شده ورزشکاران از نایک بلیزر جامبو در ورزش هایی مثل بسکتبال استفاده کنند.
طراحی نایک بلیزر جامبو به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی بپوشید. در دوخت این کفش از نخ های بسیار ضخیم استفاده شده است و زیره کفش دارای الگوی زیگ زاگی شکل است که ساختار آن را به یک کفش کلاسیک نزدیک تر کرده است. شما می توانید کفش نایک بلیزر جامبو را در مدل های ساقدار و بدون ساق خریداری کنید.

• نایک بلیزر وینتیج

اگر می خواهید برای فصل بهار و تابستان یک جفت ونس همه کاره داشته باشید، نایک بلیزر لو وینتیج را در اولویت قرار دهید. اغلب اسکیت سواران از نایک بلیزر لو استفاده می کنند چرا که این کفش دارای زیره تخت می باشد و ایستادن روی اسکیت برد را آسان می کند. ورزش هایی مانند تنیس با این کفش نایک بلیزر حقیقتا لذت بخش خواهد بود. در یک کلام باید بگوییم که نایک بلیزر لو وینتیج و مید وینتیج یک کتونی نوستالژیک و همه کاره برای تمام فصول است.

ویژگی های رویه و زیره کفش نایکی بلیزر

کفش های نایک بلیزر را می توانید از ظاهرشان تشخیص دهید چرا که این کفش ها طراحی رویه خاصی دارند. در رویه کفش های نایک بلیزر از متریال هایی مانند چرم طبیعی، جیر و اشبالت استفاده می شود. استفاده از این متریال ها نه تنها باعث زیبایی ظاهری کفش های نایک بلیزر شده است بلکه راحتی و قابلیت تبادل هوا را نیز در این کفش ها آسان نموده.
زیره کفش های نایک بلیزر لاستیکی و دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد. با این حال این زیره ها اغلب صاف هستند. در مدل های جامبو شاهد زیره زیگزاگی هستیم که ظاهری کلاسیک تر به کفش بخشیده است. با این حال متریال مورد استفاده در طراحی زیره نایک بلیزر، لاستیک انعطاف پذیر می باشد.
بندها در نایک بلیزر قابل تنظیم هستند و زبانه کفش از جنس فوم درجه یک می باشد. وجود بالشتک میانی با قابلیت ضربه گیری فوق العاده باعث شده اسکیت سواران و بسکتبالیست ها به راحتی این مدل کفش را در زمین بازی به پا کنند. زیره صاف این کفش ها نیز باعث ایجاد تعادل هر چه بهتر در اسکیت سواران می شود زمانی که روی اسکیت بردها مانور می دهند.

تمیز کردن کفش نایکی بلیزر

از آنجایی که کفش بلیزر سفید است و به راحتی ممکن است کثیف شود، باید شیوه تمیز کردن آن را بلد باشید. این کفش ها دارای رویه چرمی هستند و در قسمت محافظ پنجه از چرم اشبالت استفاده شده است. برای تمیز کردن بخش جیر بهتر است از یک مسواک یا برس استفاده کنید و قسمتی که دارای رویه جیر و اشبالت است را از گرد و غبار پاکسازی کنید.
دقت داشته باشید که مسواک یا برسی که استفاده می کنید نباید به هیچ عنوان مرطوب باشد چرا که آلودگی را روی سطح جیر پخش می کند. بعد از پاکسازی قسمت پنجه کفش از گرد و غبار، می توانید از کمی سرکه سفید استفاده کنید تا آلودگی ها به خوبی از روی کفش پاک شود. در نهایت نیز می توانید از اسپری محافظ جیر استفاده کنید.
برای پاکسازی بخش های چرمی کفش نیز می توانید یک دستمال را کمی مرطوب کنید و در کنار آن از کمی خمیر جوش شیرین استفاده کنید تا سفیدی کفش تان خودش را دوباره نشان دهد. این خمیر را روی کفش بمالید و به مدت 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس با استفاده از یک برس نرم کفش تان را تمیز کنید و بعد با دستمال نم دار آن را تمیز کنید.

قیمت کفش نایک بلیزر

قیمت کفش نایک بلیزر از پارامترهای متعددی تاثیر می پذیرد. از جمله این پارامترها می توان به مدل کفش، طراحی کفش، فناوری های استفاده شده، ساقدار یا بدون ساق بودن کفش و متریال های استفاده شده در تولید کفش اشاره کرد. کفش های نایک بلیزر هم قیمت با کفش های کانورس و استن اسمیت روانه بازار می شوند اما ارزش خرید بیشتری دارند.
از ظاهر هیجان انگیز و یونیک این کفش ها گرفته تا کیفیت فوق العاده ای که ارائه میدهند همه و همه به فروش بیشتر آن ها در بازار کمک کرده است. ناگفته نماند که قیمت نایک بلیزر های کپی در مقایسه با نایک بلیزرهایی که در آمریکا تولید می شوند به مراتب اقتصادی تر است و این در حالی است که متریال همان متریال است و فناوری همان فناوری! تنها تفاوت در دستمزد نیروی کار است که به لطف نیروی کار ارزان در ویتنام، قیمت کفش نایک بلیزر های کپی اقتصادی تر شده است.
این نکته را فراموش نکنید که کفش های نایک بلیزر، کفش های وارداتی هستند. بنابراین قیمت آن ها هم راستا با نوسان قیمت ارز و نرخ تورم دستخوش تغییر می شود. بنابراین بهتر است که قبل از خرید، برای استعلام دقیق قیمت کفش های مردانه و زنانه قیمت درج شده در وبسایت کتونی ال ای را چک نمایید.

مزایای خرید نایک بلیزر های کپی

کفش نایک بلیزر در بین نسل جوان طرفداران زیادی دارد. این کفش ها نمادی از شور و هیجان جوانی هستند و دارای ظاهری یونیک و مدرن می باشند. به همین دلیل در اغلب استایل های امروزی می توان ازآن ها استفاده کرد. اما این در حالی است که کفش های نایک بلیزر اصل دارای قیمت زیادی هستند و خرید آن ها برای هر فردی راحت نیست. می توان با خرید کفش نایک بلیزر های کپی به صرفه اقتصادی بالایی دست پیدا کرد.
کفش های نایک بلیزر های کپی دارای کیفیتی مشابه با کفش های اصل هستند و از این بابت هیچ تفاوتی با آن ها ندارند. تنها تفاوت اصلی کفش نایک بلیزر های کپی و اصل تفاوت در کشور تولید کننده آنهاست. کفش های کپی نایک بلیزر در ویتنام با قیمت اقتصادی تر تولید می شود در حال که متریال مصرفی و فناوری ها دقیقا مشابه با برند اصلی می باشد.
از دیگر مزایای خرید کتونی های کپی ویتنام می توان به امکان خرید کفش هایی با تنوع بیشتر اشاره کرد. شما می توانید به راحتی به استایل خود تنوع دهید چرا که به جای خرید یک نایک بلیزر اصل می توانید چند نایک بلیزر های کپی با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. فروشگاه کتونی ال ای با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع کفش زنانه و مردانه های کپی، بهترین و با کیفیت ترین کتونی های نایک بلیزر را به شما عزیزان عرضه می دارد. برای دریافت مشاوره خرید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا