کانکشن دو طرفه در مایا

Hamed_8

Member
اگر ریگ های من رو دیده باشین یه دمو دارم که دو تا کره هم پدر هم هستن و هم فرزند هم و هر دو تحت تأثیر هم حرکت میکنن
اون روش یه مقدار مشکل داشت و نمیشد ازش توی ریگ کاراکتر استفاده کرد

حالا یه روش جدید دارم براتون که میشه همه جا استفاده کرد ازش
دو تا کره رو بسازید و برید داخل کانکشن ادیتور
نودهای translate هم دیگه رو به rotatePivotTranslate وصل کنید ، پوزیشن دو تا آبجکت یکی میشه که میتونید یکی رو گروپ کنید و بعدش جابجاش کنید
 

mahdilal

Member
حالا اگر ما بخواهیم به translate یک آبجکت هم اکسپرشن بدیم و هم از خود translate استفاده کنیم چه کار باید بکنیم
 

Hamed_8

Member
حالا اگر ما بخواهیم به translate یک آبجکت هم اکسپرشن بدیم و هم از خود translate استفاده کنیم چه کار باید بکنیم

آبجکت رو توی خودش گروپ کن و به گروپ اکسپرشن بده ، خوده آبجکت هم ترانسلیتش لاک نیست و میشه کلید زد براش
 

mahdilal

Member
ببخشید شاید من منظورم را خوب نتونستم بیان کنم ، منظور من این هست که الان من به عنوان مثال برای 3 تا join اکسپرشن نوشتم و گفتم rotate آنها از هم تبعیت کنه و به صورت هایرکی بچرخه خوب حالا می خوام علاوه بر اکسپرشن من بتونم مقدار دستی هم به آنها بدم و جداگانه آنها را بچرخونم ممنون
 

Hamed_8

Member
ببخشید شاید من منظورم را خوب نتونستم بیان کنم ، منظور من این هست که الان من به عنوان مثال برای 3 تا join اکسپرشن نوشتم و گفتم rotate آنها از هم تبعیت کنه و به صورت هایرکی بچرخه خوب حالا می خوام علاوه بر اکسپرشن من بتونم مقدار دستی هم به آنها بدم و جداگانه آنها را بچرخونم ممنون

خب برای اینکار من هیچ وقت به جوینت اکسپرشن نمیدم ، یه کنترلر میذارم و به گروپ کنترلر اکسپرشن میدم و خوده کنترلر هم که اتربیوتهاش لاک نیست و میشه براش کلید زد ، برای مقدار روتیشن گروپ هم یه اتربیوت اضافه میکنم که اون اتربیوت کلید بخوره نه خوده گروپ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا