کاملترین مرجع افزایش بازدید سایت در سال 2019 (قسمت اول)

ghasemnorozi

New Member
yllf_afzayesh-bazdid-site-part1.jpg
اگر دروغ نباشد بزرگترین، مهمترین و صد البته اصلی ترین دغدغه و آرزوی همه ی وبمسترها و اشخاصی که مدیریت یک کسب و کار اینترنتی را بر عهده دارند این است که بازدید سایت خود را افزایش دهند تا از این طریق بتوانند درآمد خوبی را کسب کنند. فرقی نمی کند در چه حوزه ای از اینترنت بخواهید فعالیت کنید. از فروشگاه های آنلاین گرفته تا خدمات آنلاین اینترنتی، هر چه باشد شما باید بازدید کننده داشته باشید تا بتوانید در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.
اگر بازدید کننده ای در کار نباشد به طبع کسب درآمدی هم در کار نخواهد بود و اگر کسب درآمدی نباشد به طور حتم، فعالیت سایت تان به صورت کامل مختل خواهد شد و ادامه دادن در این طور مواقع امکان پذیر نخواهد بود و به راحتی شکست را قبول خواهید کرد. افزایش بازدید باعث می شود در میان مردم و همچنین گوگل محبوب شوید و هر چه محبوبیت تان بیشتر شود درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد.
در اصل سایت شما همان روزمه ی آنلاین و همچنین معرفی کننده ی محصولات و خدمات تان به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز است. این یعنی اگر بازدید کننده ی بیشتری داشته باشید به طبع در فروش محصولات و خدمات کار راحتی در پیش خواهید داشت چرا که ازدیاد بازدید کننده های سایت می تواند آخرین شانس شما برای کسب درآمد و همچنین برگشتن به میدان رقابت با رقبا باشد.
خیلی از اشخاص با این امید یک سایت را راه اندازی می کنند که یک درآمد میلیونی را شروع کنند اما به محض شروع با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. از نداشتن مهارت و توانایی مدیریت در زمینه ی تولید محتوا گرفته تا سئو و بهینه سازی سایت، ایجاد بک لینک، افزایش بازدید، استفاده از شبکه های اجتماعی و خیلی از موارد دیگر که به مرور زمان این موارد هم بیشتر می شود.
اما اگر همین الان این مهارت و توانایی ها را در خودتان پرورش ندهید به طبع نمی توانید از پس این مشکلات بر بیایید و کم کم سایت تان را رها می کنید تا به یک گورستان از مطالب ضعیف و کپی شده و بدون بازدید کننده تبدیل شود. اما اگر نسبت به کسب و کارتان تعهد کافی دارید باید با مزایای افزایش بازدید سایت آشنا شوید تا بتوانید رتبه ی سایت تان را ارتقا دهید و کم کم به صدر جستجوهای گوگل نزدیک و نزدیک تر شوید.
اما اجازه دهید با چند تا از مزیت های افزایش بازدید شما را آشنا کنیم:
مزیت اول: افزایش بازدید باعث افزایش درآمد می شود
مزیت دوم: افزایش بازدید باعث می شود به مرور زمان به صدر جستجوهای گوگل نزدیک تر شوید
مزیت سوم: هر چه بازدید کننده ی بیشتری داشته باشید به طبع درآمد بیشتری کسب خواهید کرد
مزیت چهارم: بازدید کننده ی بیشتر یعنی محبوبیت بیشتر از نظر گوگل
مزیت پنجم: هر چه بازدید کننده های بیشتری را به سمت خودتان بکشانید خیلی سریع تر به یک برند تبدیل می شوید
مزیت ششم: بازدیدکننده ها می توانند مانند یک بازاریاب رایگان آن هم از نوع دهان به دهان کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنند
مزیت هفتم: جذب مشتری و بازدید کننده های بیشتر روی سئو و بهینه سازی سایت شما تأثیر فوق العاده ای دارد
مزیت هشتم: بازدید کننده های بیشتر یعنی کاهش نرخ فرار کاربران از سایت
مزیت نهم: هر چه اشخاص و افراد بیشتری را به سمت خود بکشانید به مرور زمان رتبه ی الکسای شما بهبود خواهد یافت
و خیلی از مزیت های دیگر که همه و همه با استفاده از افزایش بازدید سایت به دست خواهید آورد.
تیم "کافه نیاز" در این مقاله که ماحصل چندین ماه زحمت و تلاش شبانه روزی برای ایجاد کردن آن است، مایل است 84 روش را به شما ارائه دهد که با استفاده از آنها بتوانید بازدید و ترافیک کسب و کار اینترنتی تان را افزایش دهید. این موارد تأثیر زیادی روی سئو و بهینه سازی سایت شما بازی می کنند و پیشنهاد ما استفاده از این موارد است که به صورت مفصل و کامل تمام موارد را در 4 قسمت کاملاً مجزا ذکر کرده است.

تنها لطف شما در حق این مطلب که کاملاً رایگان در اختیار شما قرار گرفته این است که آن را در شبکه های اجتماعی و یا در سایت تان با ذکر لینک منبع قرار دهید و این بزرگترین لطف شما در حق سایت تبلیغاتی کافه نیاز است.
با ما همراه باشید ....

روش 1: تولید کردن محتواهایی که نیاز کاربران را برطرف کند

این موردی است که خیلی از مدیران سایت ها و حتی وبمستر ها به آن توجهی ندارند. اما این را باید بدانید که اولین کاری که کاربران در مواجهه با مشکلات انجام می دهند این است که برای حل مشکلشان به اینترنت مراجعه می کنند نه اینکه برای هر مشکلی تلفن را بردارند و به یک مشاور تماس بگیرند. دوره ی این کارها گذشته است. کاربران سعی می کنند تمام مشکلات خودشان را قبل از هر چیزی در اینترنت جستجو کنند.
شما می توانید نیازها و مشکلات مردم را جستجو کنید و آنها را در قالب یک محتوای ناب در اختیارشان قرار دهید. به طور مثال فرض کنید مردم می خواهند در کسب و کارشان موفق شوند. به همین خاطر وارد اینترنت می شوند و همین جمله را جستجو می کنند و دیگر احتیاجی نیست که با یک مشاور کسب و کار برای دریافت نکات معمولی در ارتباط باشند.
شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و محتواهایی ناب و منحصر به فرد در این زمینه تولید کنید و در اختیار کاربران خود قرار دهید. اما سعی کنید هرگز از سایت های دیگر کپی برداری نکنید و از همه مهمتر با استفاده از اطلاعات خودتان آنها را بنویسید. هر چه محتواهای بیشتر و جدیدتری تولید کنید و نیاز مخاطبین را در اولویت کاریتان قرار دهید به طبع بازدید کننده ی بیشتری را کسب خواهید کرد.
بزرگترین عیبی که در کپی برداری از دیگر سایت ها وجود دارد این است که گوگل سایت تان را جریمه یا در اصطلاح پنالتی می کند و شاید بدترین جریمه، حذف از نتایج جستجوی گوگل باشد و دوباره برگشتن به حالت عادی و رسیدن به رتبه ی دلخواه می تواند مقداری زمان بر باشد. پس هرگز این کار را انجام ندهید مگر در صورتی که لینک منبع را ذکر کنید.

یک نکته ی مهم:
تا جای ممکن به صورت تخصصی در یک زمینه ی خاص فعالیت کنید. به طور مثال اگر در زمینه ی کسب و کارهای اینترنتی تخصص کافی دارید در همین زمینه تولید محتواهایتان را شروع کنید. از هر چیزی که می دانید مخاطبین به دنبال آن ها هستند بنویسید. از سئو، بهینه سازی سایت، سئوی داخلی و خارجی، بک لینک، شبکه های اجتماعی، افزایش بازدید و خلاصه آنقدر بنویسید تا دیگران شما را به عنوان یک متخصص قبول کنند آن وقت است که خواهید دید کاربران بدون اینکه شما را در گوگل جستجو کنند به صورت مستقیم به سایت شما مراجعه می کنند و این در بلند مدت می تواند روی سئو و بهینه سازی سایت تان و همچنین کسب درآمد از اینترنت کمک حالتان باشد.
روش 2: تبدیل شدن به یک نویسنده ی مهمان در سایت های دیگران
همان طور که در روش اول گفتیم تولید محتوا یکی از ارزشمندترین قسمت های هر کسب و کار اینترنتی به شمار می آید که می تواند بازدید کننده های زیادی را به سمت خودش بکشاند. در روش دوم هم به همین منوال است اما با یک تفاوت بزرگ و این که در اینجا شما برای سایت های دیگر اقدام به تولید محتوا می کنید. این سایت ها به خاطر اینکه مهارت و توانایی این را ندارند که یک محتوای منحصر به فرد تولید کنند پس از اشخاص دیگر کمک می گیرند و به طبع یک معامله ی دو سر سود است.
اما پست مهمان 4 مزیت بزرگ را برای شما به همراه دارد:
مزیت اول: با تولید کردن محتوا برای سایت های دیگر ارزش سایت خودتان را بالا می برید
مزیت دوم: با این محتواها می توانید کاربران زیادی را به سمت سایت خودتان جذب کنید
مزیت سوم: به راحتی می توانید یک بک لینک رایگان دریافت کنید که در بلند مدت به سئو و بهینه سازی سایت تان کمک زیادی خواهد کرد ( البته به شرطی که سایت مهمان قبول کند که به سایت شما لینک بدهد و این یک موضوع اختیاری است )
مزیت چهارم: این تولید محتواها اگر به صورت تخصصی نوشته شود می تواند شما را به عنوان یک متخصص در یک زمینه ی خاص معرفی کند


لینک منبع: سایت تبلیغات رایگان اینترنتی کافه نیاز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا