قالب کار جدیدم

mo-hammad

Active Member
سلام -من تا حالا ماشین رندر نگرفته بودم اولین بارم بود .- رندر با موتور منتال در مایا انجام شد - و پست پرو در فتوشاپ .با سیستم قاطی من نصف روز زمان برد

اضافه کنم - من به هیچ وجه از متریال carpaint استفاده نکردم . من واقعا از کار با شیدر قدرتمند ocean shader لذت میبرم و اولین بار وقتی تازه داشتم متریالها رو یاد میگرفتم خودم نشستم با همشون ور رفتم رسیدم به این دیدم عجب قدرت انعطافی داره - اکثر متریاها درشون ترکیب این شیدر هست . و بقیه ی متریال ها هم متریالهای خود مایا از قبیل blin و ... هست

MO-HAMMAD-CAR-COLOR.jpg


MO-HAMMAD-CAR -BLACK AND WHITE.jpg
 

emad04

Well-Known Member
سلام

برای اولین بار کاره خوبی شده

اصلی ترین بحث این رندر ها سایه هست که تو کار شما افتاده ولی خوب نیست . الان ماشین انگار رو هواست . سایه زیر ماشین خصوصآ سایه تایر ها باید بیوفته

تایر ها هم خیلی مشکی شدن . شیشه ها هم خوب نشدن

به عنوان یه کار فانتزی خوب شده

موفق باشی
 

mo-hammad

Active Member
ممنون - بله این اولین کار من در رندر ماشین بود که مکلات حتما زیاد داره چون من تا به حال هیچ آموزشی پیرامون رندرینگ ندیدم و فقط یه سری مقالات خوندم مخصوصا پیرامون رندر خودرو ولی جدیدا چنتا آ»وزش گرفتم برای رندر در منتال و رندر خودرو که دارم دورشو میگذرونم
 

Ali_CG

Well-Known Member
سلام دوست عزیز
سایه رو با فتوشاپ اضافه نمیکنن
الان شما تایر ماشینو پاک کردی که سایه بزاری
از تصویر اولی خراب ترش کردی
اگه تونستی آموزش Gnomonology - Vehicle Rendering in 3ds Max 2009 رو ببین
راجع به منتال ری هست ( ولی توی مکس )
موفق باشی
 

mo-hammad

Active Member
شاید ولی من دوست دارم هیشه راههای متفاوت رو تجربه کنم - مطمئنن چیزی رو از دست نمیدم :)
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
سلام
خسته نباشی
پست پرو که انجام دادی انقد زیاده که تقریبا نمیشه راجع به شیدر سازی نظر داد.
تارگت ماشین با بک پلیت مچ نیست
در ضمن از متریال های خود مایا واسه منتال استفاده نکن
اما چند تا نکته میگم که تجربیات چند ساله خودمه
اگه هدفت گرفتن رندر تک فریمه کلا منتال رو بزا کنار که وقتت الکی تلف میشه البته گزینه خوبی واسه انیمیشن.
میتونی موتور مکسول یا وی ری رو انتخواب کنی که پیشنهاد من وی ری
موفق باشی
 

mo-hammad

Active Member
ممنون - ولی نمیتونم نظرت رو راجع به منتال بدون شنیدن دلایلش قبول کنم.آخه من کارهای بسیار قدرتمندی رو با منتال دنبال کردم و دیدم از هنرمندان که تک فریم هم بود ولی فوقالعاده بود . به نظرم همه چی بر میگرده به تسلط و علم استفاده صحیح.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
Just Mental ! هیچی منتال نمیشه ! :D بعد از کار کردن با 10 موتور به این رسیدم . :D
منتال به نظرم مادر تمام موتور هاست . منتال و رندرمن

خوب عزیز راه های مختلف خیلی خوب هستن برای تجربه اما چیزی که مهمی زیر ساخت های Shader هست .
روشی که شما انتخاب کردید خوبه اما نه برای Product ، من میتونم با Graph ها به SSS خیلی خوبی برسم با تک تک Node ها و ... اما اصلا و اصلا به Optimize بودن کد ها نمیرسه ، شما الان SSS vray رو ببین خیلی اپتیماز شده میشه
با خیلی چیز ها بهش دست پیدا کرد . مثلا برای کار پینت من میتونم با ترکیب 3 تا متریال Arch & Des بهترین Carpaint رو بسازم اما اینجا چیزی که مطرح کد ها هستن . که اینجا باید 3 بار محاسبه بشند اما وقتی Carpaint رو انتخاب کنید .
کسی از قبل کار شمارو کرده و با داشتن کد اون رو اپتیماز کرده و از فیلتر عبور داده .
پس بهتره حرفه ای تر عمل کنیم .
:rose:
 

mgh-max

کاربر فعال
تا اینجا مهم ترین نکته ای که من می بینم زاویه دوربین با زاویه بک گراند هماهنگ نیست
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
شرکت کننده هایی که قصد شرکت در مسابقه ماشین هستن تا 29 اسفند ساعت 12 شب وقت دارن عکس های نهایی رو برای من پیغام خصوصی کنن


 

جدیدترین ارسال ها

بالا