کارکتر و لباس

hamed-ddd

Well-Known Member
با سلام
میرم سر اصل مطلب:
کارکتری که تمام کارهایش انجام شده(مدلینگ ...فیزیک ....تکسچر و ....کلوز ... و ووو)داریم وحالا کارکتر با لباس در وضعیت t است یعنی دستها باز.......
حالا اگر بخواهیم یک حرکت را روی کارکتر لود کنیم (مثلا دوبدن ) وضعیت برای شبیه سازیsimulate لباس به هم میخورد ....کسی راهی میشناسه که لباسcloth خودشو با وضعیت جدید کارکتر وفق بده
امین جان........!!!! هستی؟؟؟
اگه متوجه نشدید با تصویر توضیح بدم
 

امین تری دی

Active Member
سلام
من هم برای ساختن انیمیشنم با این مشکل رو به رو بودم

اما خیلی زود رفعش کردم چطوری ؟

الآن می گم ببین شما اگر با کاراکتر استادیو کار می کنی

باید یک Bipd بیاری با کاکترت Match کنی خب بعد 30 فرم اولی رو بدون اینکه

کاری انجام بدی Save کن با فرمت Bipd

بعد در قسمت Motion Flow Mode این دو حرکت یعنی حرکت اول 30 فرم و بعد حرکت دوم که حالا مثلا دویدن

یک انسان هست رو تر کیب کن متوجه شدی دوست عزیز

موفق باشی
 

امین تری دی

Active Member
1_ یک کارکتر مییاری منظورم همونBipd میاری اسمش رو میگزارم A
2_به شکل حرف T درستش می کنی
3_ آدمی رو که ساختی باید با با Bipd A جور باشه ok
4_خب حالا Bipd A رو Save کن سعی کن فقط 30 فرم باشه
5_ حالا یک Reset کن
6_خب حالا یک Bipd دیگه بیار و در Motion در قسمت Motion Flow Mode
Bipd A و بعد Bipd B ( مثلا حرکت راه رفتن ) رو بیار این دو رو باهم یکی کن
و بعد دوباره Save کن با فرمت Bipd و اعمال کن رو شخصیتت
و حالا می تونی Cloth رو استفاده کنی می بینی که شخصیت در 30 فرم اول
کم کم به شکل Bipd B در میاد و شروع به راه رفتن می کنه و لباسی هم که ساختی
عکس العمل نشون می ده

دیگه بهتر از این نمی شه توضیح داد امیدوارم که متوجه شده باشید

ممنون امین صادقوند
 

hamed-ddd

Well-Known Member
سلام
امین جان ممنون
منم از همین روش استفاده میکردم منتها با میکسر
تا حالا هم توجهی به Motion Flow Mode نداشتم ولی حالا.....
دیگه بهتر از این نمی شه توضیح داد امیدوارم که متوجه شده باشید
منم موافقم
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا