بی بی کد کارخونه سیمان

سلام دوستان خسته نباشین خیلی وقت بود کار نذاشتم
آخه لپ تاپم و هارد اکسترنالمو با هم از تو ماشین دزدیدن
مواظب باشین که اطلاعاتتونو از دست ندین که شب خوابتون نمی بره هیچ غذایی طعم نمی ده زیر زبونتون
مثل من
این یک کار کارخونه است گذاشتم ببینید مکس 2009 وی ری 1.5 Sp2
راستی دوستان اگه لینک دانلود Vray sp4 Ra رو دازین بزارین ممنون میشم
پست پروداکشن هم با فتوشاپ و یک براش ساده انجام شده
یک مشکل که خودم به نظرم رسید متریال تراورتن دودی که خیلی خام شده ان شاالله تو رندر بعدی موفق و معید باشین
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. بازم یه کار خوب مرس مرسی
خیلی خوب شده.
عجب کارخونه ای هست.آدم دلش میخواد معماری رو ول کنه بره اونجا کار کنه
به این میگن احترام به حقوق کارگر ....
رفلکت ها شیشه هات خوبه.چون hdr مناسب نذاشتی کار اینجوری شد.
نور پردازی درخت فوق العاده شده
آدم ها که خودت میدونی خوب نشده.چون اسکپوز نیستن ومچ نیست با کار
در مورد آدم میخوای بزاری به این نکته توجه کن که سر آدم باید روی خط افق باشه.وقتی این قانون رعایت بشه تصویر کاملا جور درمیاد
 
سلام آقا عارف گل خسته نباشی
راستش این ساختمان اداری کارخونه هست اگه این جوری خودم میرفتم کار می کردم
در کل Hdr شناسیم خوب نیست
منم با درختام خیلی حال کردم
الان که گفتی فهمیدم آدما اکسپوز نیست مرسی تو فتوشاپ میشه یک دستی به سرشون کشید
جمله آخری خارج از محدوده سوادم بود
مرسی از نظر ونقد قشنگت
 

max vray

کاربر VIP
به به به
اقا ترکوندی که :green:
ببین تی کش نمیخوان من بیام:lol:
ااااااااااااااااااااااااااه چرا؟شکایت کردی؟:shock:
چجوری اخه؟:sad:
ناراحتم کردی به خدا:cry:
 

gezler

Member
خسته نباشی ..

خوب مشخصا اول از همه که همونطوری که اشاره شد آدمها مشکل دارن .

بعد از اون بنظرم برای شیشه اسپایدر فاصله بین هر قطعه شیشه زیاده .. باید کمتر باشه !

بعضی جاها هم تکسچرهات لوپ شده ( البته خیلی خوبه ها ) اما اگه لوووپ نشه دیگه بی نظیره
 

*farshid*

کاربر VIP
رندر خوبیه . دورنمای رئالی داره

فقط پرسوناژها و بست های اسپایدر اشل درستی ندارن ظاهرا... پرسوناژهای باید بزرگتر شن و اسپایدر ها ظریفتر
تسکچر ها هم از نظر مقیاس مشکل دارن ... این تکسچر برای سطوح به مراتب کوچکتر مناسبه نه برای دیوار .
در ضمن hdri ی که اسنفاده میکنی بهتره فقط اسمون باشه ...

در کل خوبه
آورین
 

*farshid*

کاربر VIP

در مورد آدم میخوای بزاری به این نکته توجه کن که سر آدم باید روی خط افق باشه.وقتی این قانون رعایت بشه تصویر کاملا جور درمیاد

این در صورتی درسته که دوربین در ارتفاع انسانی باشه ... تو این رندر فکر کنم ارتفاع دوربین حدود 4 متره ... اگه خط افق رو پیدا کنیم و سر آدما رو بذاریم رو این خط قد همشون میشه 4 متر

بهتره کلی تر بگیم ... اگه از قوانین پرسپکتیو استفاده کنی مشکل تا حدود زیادی حل میشه
برای مثال یک شاخص 175 سانتی روی دیوار در نظر میگیریم ... (یه پرسوناژ 175 سانتی که چسبیده به دیوار)
پای دیوار (کف پای پرسوناژ)رو به نقطه گریز وصل میکنیم و از هر دو طرف امتداد میدیم
همین کار رو برای سر انجام میدیم ...
الان دو تا خط داریم ... خط پایین کف پای آدما و خط بالا (نقطه متناظر با کف پا) سر آدماست .
 
مرسی از نظرات دوستان و مهندسان مرسی از نقد و بررسی قشنگ شما در مورد شیشه اسپایدر اطلاعات اجرایی نداشتم ولی جای خونمون یک ساختمان 10 طبقه زدن نماش کلان اسپایدر بود تایلاشو اندازشو از رو اون دیدم الکی زدم
مرسی از نظرات
 

جدیدترین ارسال ها

بالا