سلام دوست عزیز؛
قبل از طراحی باید یک پیش زمینه از از طرحی که قرار هست طراحی بشه در ذهن خود بسازیم
معمولاً برای طراح ها دو نمونه کارت داریم، کارتهای مفهومی که با طراحی و المان های خاص سعی در تحریک ذهنیت مخاطب داره و نوع دیگری
از کارت ها که ساده و با فضای های ائم از رنگها و فونت های میتونن ایده های خودشون رو پیاده سازی کنن.
چیزی که توی طراحی کارت ویزیت خیلی اهمیت داره سایز نوشته هاست، حالا نوشته ها میتونه لوگوتایپ یا ایمیل و وب سایت و شماره باشه
وقتی یکی از این موارد بیش از حد طبیعی خود یا کمتر از اون باشه باعث میشه کارت زیبایی خود رو از دست بده.
به فرض در کارت شما المان ماشین لزماً هیچ مفهومی نداره، چرا که مضمون کارت شما گرافیک است که با ذهنیت کسی که کارت رو میبینه همخوانی نداره.
در انتخاب فونت ها وقت بیشتر بذار و فونتهایی انتخاب کنید که جذابیت کارت رو دو چندان میکنه که مستلزم این هست با وقت و فکر بیشتری برای جستجو فونت کنید.
موفق باشید
عرفان