کارت اعتباری و حساب بانکی برای شما در خارج از ایران

faras

New Member
معرفی سرویس:

یک حساب بانکی به نام خودتان به همراه یک مستر کارت از نوع ( Debit ) و البته فیزیکی نه مجازی ، در یکی از معروفترین بانکهای کشور همسایه ، جمهوری آذربایجان .

- با داشتن این حساب بانکی شما قادر خواهید بود از هر جای دنیا به حساب بانکی خود با استفاده از مشخصات حسابتون از قبیل کد سویفت پول واریز کنید. یا براتون پول واریز کنند.

- با داشتن مستر کارت میتونین از هر سایتی که دوست دارین بصورت آنلاین خرید داشته باشید . و علاوه بر خرید های اینترنتی بدون اینکه اسکناسی همراه داشته باشید در بیش از 23 میلیون مرکز تفریحی و خدماتی از قبیل : هتل ، رستوران ، فروشگاههای زنجیره ای خرید آسانی داشته باشید . و یا از طریق دستگاههای خود پرداز از حسابتون پول برداشت نمایید.


- دریافتها و پرداختهای حساب بانکی خودتون را از طریق اینترنت چک کنید .

- هزینه انجام کار برای کارت یکساله : 100 دلار آمریکا و برای کارت 3 ساله 150 دلار آمریکا می باشد. این هزینه شامل کلیه کارهای اداری ، و هزینه انتقال مدارک و ... می باشد.

- علاوه بر هزینه حداقل مبلغی که باید در حساب خود داشته باشید 100 دلار می باشد. که شما میتوانید بعد از گرفتن کارت خود همان لحظه آن را خرج نمایید .

- پس کل پولی که باید برای این کارت بدین : 200 دلار می باشد که 100 دلار برای شارژ اولیه حساب شما و 100 دلار برای هزینه بکساله می باشد .

مدارک مورد نیاز :

- پاسپورت کسی که حساب به نام آن می باشد .
- 200 دلار آمریکا

مدت زمان :

- بعد از تحویل مدارک در کمتر از 10 روز مشخصات حساب و کارت اعتباری شما به همراه پاسپورت خودتان تحویل داده می شود.

اطلاعات بیشتر : http://forum.birtak.com/showthread.php?tid=4
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا