کاربرد هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

mobina74

Member
خرید شخصی

فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد موتورهای توصیه استفاده می شود که از طریق آنها می توانید با مشتریان خود تعامل بهتری داشته باشید. این توصیه‌ها مطابق با تاریخچه مرور، ترجیحات و علایق آن‌ها ارائه شده‌اند. این به بهبود رابطه شما با مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند شما کمک می کند.


دستیاران مجهز به هوش مصنوعی

دستیارهای خرید مجازی و چت بات ها به بهبود تجربه کاربر در هنگام خرید آنلاین کمک می کنند. پردازش زبان طبیعی برای اینکه مکالمه تا حد امکان انسانی و شخصی به نظر برسد استفاده می شود. علاوه بر این، این دستیاران می‌توانند در زمان واقعی با مشتریان شما تعامل داشته باشند. آیا می‌دانستید که به زودی در amazon.com خدمات مشتری توسط ربات‌های چت انجام می‌شود؟


جلوگیری از کلاه برداری

تقلب های کارت اعتباری و بررسی های جعلی دو مورد از مهم ترین مسائلی است که شرکت های تجارت الکترونیک با آن سروکار دارند. با در نظر گرفتن الگوهای استفاده، هوش مصنوعی می تواند به کاهش احتمال تقلب در کارت اعتباری کمک کند. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند محصول یا خدماتی را بر اساس نظرات مشتریان خریداری کنند. هوش مصنوعی می تواند به شناسایی و رسیدگی به بررسی های جعلی کمک کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا