کاربرد های ابزار Open Site Explorer چیست ؟

aliseo

Member
ابزار Open Site Explorer یکی محبوب‌ترین ابزارهایی است که در سایت moz وجود دارد، این ابزار به شما کمک می کند که اطلاعات جالبی از سایت خود یا سایت رقیب به دست بیاورید.

شروع کار با ابزار Open Site Explorer خیلی راحت است. نگران نباشید، در هر URL شما می توانید اطلاعات لینکی را بررسی کنید و دکمه "Search" را بزنید.



شما باید اطلاعات زیادی را به سرعت ببینید. ما می توانیم حالا اطلاعات linking که یک سایت را احاطه کرده است بررسی کنیم. FYI : یک بانک عظیمی است که اطلاعات را کامپایل می کند و به شما تحویل می دهد.

جعبه اطلاعات در بخش بالایی صفحه ما، اطلاعاتی اختصاصی است برای URL که ما جستجو می کنیم. این به ما اجازه می دهد که به سرعت اعتبار دامنه و اعتبار صفحه را فقط با لینک های تازه کشف شده ، لایک های فیس بوک، توییتر و گوگل پلاس که به این URL مربوط می باشند، بررسی کنیم.



اگر چه این اطلاعات به تنهایی مفید است ، اما ابزار Open Site Explorer ، یک ابزار بسیار برجسته است که می تواند اطلاعات لینک ها به طور دقیق فراهم کند. این اطلاعات به 8 قسمت تفکیک شده است : لینک های ورودی، لینک های تازه کشف شده، صفحات برتر، لینک های دامنه ها ، Anchor Text ، مقایسه ی معیارهای لینک ، Link Opportunities و گزارش ها پیشرفته.




قسمت های مختلف ابزار Open Site Explorer

Inbound Link - یک URL که از یک وب سایت به سایت خودش لینک می کند.

External Link - یک لینکی که به یک دامنه خارجی اشاره می کند.

Internal Link - یک لینکی که از یک صفحه در دامنه به یک صفحه دیگری در همان دامنه می رود.

Page Authority - نشان می دهد که چطور یک صفحه به احتمال زیاد در رتبه بندی قرار می گیرد و موتورهای جستجو آن را معتبر در نظر می گیرند و این به خاطر سایت هایی است که به آن لینک کرده اند.

Domain Authority - نشان می دهد که چطور یک دامنه به احتمال زیاد در رتبه بندی قرار می گیرد و موتورهای جستجو آن را معتبر در نظر می گیرند و این به خاطر مشخصات بک لینک های آن دامنه می باشد.

MozTrust - یک نمره بین 1 تا 10 هست که فاصله یک وب سایت از یک سایت مورد اعتماد را تخمین می زند.

MozRank - یک نمره بین 1 تا 10 هست که نمره محبوبیت یک لینک را نشان می دهد. این برای ارزیابی اهمیت هرصفحه وب روی اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد.

Juice-passing links - Link Equity که شامل لینک های فالو و ریدایرکت های 301 (دائمی) می باشد.

No Link Equity - لینک هایی که ازlink juice عبور نمی کند.

Followed Links - لینک هایی که خزنده بررسی می کند و توسط موتورهای جستجو ایندکس می شوند.

Nofollow Links - لینک هایی که در دستور خزنده های موتورجستجو برای ردیابی قرار نمی گیرد.



تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران

ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا