کاربرد انواع سرم های اوردینری

ماکیاژ

New Member

کاربرد انواع سرم های اوردینری

کاربرد انواع سرم های اوردینری گستره است و برای طیف وسیعی از مشکلات پوستی محصول مناسب آن را ارائه می دهد. معولا در سرم های اوردینری یک ماده نقش اصلی را بازی می کند و برای درمان آن عارضه خاص تاثیر بالایی دارد. در ادامه درباره انواع سرم های اوردینری با کاربردشان بیشتر مطالعه کنید.

- سرم لایه بردار لاکتیک اسید اوردینری The Ordinary Lactic Asid 10% + Ha

سرم لاکتیک اسید 10% و هیالورونیک اسید اوردینری با حجم 30 میل و محصول کشور کانادا، یک سرم سبک برای جوانسازی و لایه برداری پوست است. این سرم حاوی 10% لاکتیک اسید بوده و با لایه برداری ملایم و موثر از سطح پوست به روشن شدن و شفاف شدن آن کمک میکند. سرم لاکتیک اسید 10% و هیالورونیک اسید اوردینری لایه های مرده پوست را از بین می برد و موجب نرم و یکدست شدن پوست میشود.

- سرم صورت یوکا اوردینری The Ordinary EUK134 0.1%

سرم صورت یوکا اوردینری The Ordinary EUK134 0.1% فاقد هرگونه چربی، سیلیکون، الکل و آب است. عدم وجود آب در فرمولاسیون این سرم برند اوردینری باعث افزایش کارایی و ثبات خاصیت آنتی اکسیدانی می شود و همین مسئله این فرمولاسیون را به یکی از بهترین ها در دنیای لوازم آرایشی تبدیل کرده است.

- سرم لایه بردار لاکتیک اسید اوردینری The Ordinary Lactic Asid 5% + Ha

سرم لاکتیک اسید 5% و هیالورونیک اسید اوردینری با حجم 30 میل و محصول کشور کانادا، یک سرم سبک برای جوانسازی و لایه برداری پوست است. این سرم حاوی 5% لاکتیک اسید بوده و با لایه برداری ملایم و موثر از سطح پوست به روشن شدن و شفاف شدن آن کمک میکند.

- سرم هیالورونیک اسید 2% + ویتامین B5 اوردینری Ordinary Hyaluronic Acid 2%+ B5

سرم هیالورونیک اسید 2% و ویتامین B5 اوردینری یک محصول آبرسان با هیالورونیک اسید خالص است. سرم هیالورونیک اسید اوردینری با فرمولاسیون پیشرفته از هیالورونیک اسید با سه اندازه مولکولی (کوچک، متوسط و بزرگ) استفاده نموده تا با نفوذ بیشتر و عمقی، به تمام لایه های پوست آبرسانی کند.

- سرم آلفا آربوتین 2% + HA اوردینری Ordinary Alpha Arbutin 2% + HA

سرم آلفا آربوتین 2% و هیالورونیک اسید اوردینری حاوی مواد آلفا آربوتین است و با لایه برداری از سطح پوست به رفع لک های صورت و جای جوش ها کمک کرده و باعث شفاف شدن پوست می شود. برای تامین رطوبت پوست و جلوگیری از خشک شدن و حساس شدن آن در اثر لایه برداری از ترکیبات آبرسان مانند هیالورونیک اسید نیز در این سرم استفاده شده است.

- سرم لایه بردار سالیسیلیک اسید 2درصد اوردینری Ordinary Salicylic Acid 2% Solution

سرم لایه بردار سالسیلیک اسید اوردینری 2درصد Ordinary Salicylic یکی از لزومی ترین محصولات روتین پوست لایه بردار هستش که پوست شمارا کامل تمیز ویکدست میکند.

- سرم لایه بردار و پیلینگ اوردینری Ordinary Aha30%+Bha2% Peeling Solution

سرم لایه بردار و پیلینگ اوردینری Ordinary Aha30%+Bha2% Peeling Solution این سرم یکی از قویترین لایه بردارهای موجود در بازار است که مصرف آن برای همه پیشنهاد نمی شود. این سرم، یک لایه بردار بسیار قوی است و فقط برای کسانی کاربرد دارد که از لایه بردارهای ضعیفتر استفاده کرده و راضی نبودند.

- سرم رتینول 1درصد اوردینری Ordinary Retinol 1% du Squalane

سرم رتینول 1درصد اوردینری Ordinary Retinol 1% du Squalane بهره‌گیری از 1 درصد رتینول خالص همراه با عصاره‌های مختلف و ترکیبات فعال خود بخوبی چروک های ریز پوست را کاهش داده و آسیب های ناشی از عوامل زیانبار محیطی را کاهش داده و به روشن شدن پوست کمک میکنداین ماده سوخت و ساز و تولید سلول های جدید پوست را افزایش می دهد.

- سرم دورچشم کافئین اوردینری Ordinary Caffeine

سرم دورچشم کافئین اوردینری Ordinary Caffeine کافئین به عنوان یک سد عالی برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد به شمار می آید و همچنین می تواند التهابات پوستی را نیز بسیار کاهش دهد. همچنین کافئین می تواند باعث شود تا پوست سفت شده و چین و چروک روی پوستی و پف های پوستی نیز تا حدود بسیاری کاهش پیدا کند.

- سرم نیاسینامید10% + زینک اوردینری Ordinary Niacinamide10% +Zinc

سرم نیاسینامید10% + زینک اوردینری Ordinary Niacinamide10% +Zincمحصولی برای مبارزه با لکه‌های پوستی و جای جوش است.

- سرم آرژیرلین 10% اوردینری Ordinary Argireline Solution 10%

سرم آرژیرلین 10% اوردینری Ordinary Argireline Solution 10% ضد چروک وپر کننده خطوط پوست میباشد وعملکرد شبه بوتاکس پوست به شما هدیه میدهد.

- سرم آمینو اسید اوردینری Ordinary Amino Acids + B5

سرم آمینو اسید اوردینری Ordinary Amino Acids + B5 آبرسان قوی پوست به همراه سفت ولیقت کننده پوست میباشد این محصول دارای ۱۷ درصد اسید آمینه و ۵ درصد ویتامین است. این محصول خشکی و زبری پوست را به خوبی درمان می کند.

- سرم جوانساز بافت اوردینری Ordinary Buffet

سرم جوانساز بافت اوردینری Ordinary Buffet با حجم 30 میل و باعث از بین رفتن چین و چروک عمیق و سطحی صورت شده و همچنین پوست صورت را شاداب و سر زنده می‌کند.

- سرم لایه بردار ماندلیک 10 % و هیالرونیک اسید اوردینری Ordinary Mandelic Acid 10% + HA

- سرم آسکوربیک اسید 8 درصد و آلفا اربوتین 2 درصد اوردینری

- سرم ویتامین سی اسکوربیل گلوکوزید 12 درصد اوردینری Ascorbyl Glucoside Solution

 

جدیدترین ارسال ها

بالا