پشتیبانی کاراکتر :)

سلام کاراکتر زیر را با کمک مایا ، زدبراش ، فتوشاپ زدم رنگ آمیزی بدن و این هاش را هم به کمک خود زدبراش البته صورتش دقیق تر منظورم spolight در زدبراشه در ضمن قوانین را خوندم اما آخر نفهمیدم کدوم عکس به عنوانه عکسه عنوان قرار میگیره منتظر نظراتتون هستم...
e3f3mvr7r7vpmt1vdbu1.jpg

gs7zl764794g7brecc7h.jpg

4liffltcdkticxwzklb.jpg

dp4jvm0g1vqhe52l3iuu.jpg

bqo94zsu8xwr8ck1rhhm.jpg

nt643k7escd4qu28g1e6.jpg

t24wlsuook82gb4luew.jpg

toe4iftp8wic205gk3.jpg


v903jlfpwof0k490is.jpg

jdeh40dlyptz16xjivq.jpg


yr9qbp8dpgmixm51ngpq.jpg


lj18l6vfhhsne9z6srr4.jpg


udmrxyr0h8jotny8lb31.jpg


x6pcf26kb54i4pptu208.jpg
cby3ygv1obycc4uwjw81.jpg


------------------------------------------------------------
سوالی چیزی داشتید پیغام خصوصی بدید...
 

پیوست ها

  • 1 (14).jpg
    1 (14).jpg
    134.3 کیلوبایت · بازدیدها: 4
آخرین ویرایش:

hosienmax100

3D Artist
حمید جان خوب شده

ولی یه سری چیزا هست که باید بیشتر روشون کار کنی تا زااین حالت خشک دربیاد روی مدلینگ بیشتر وخت بزار تکسچرینگ رو فعلا بی خیال شو ..

روی اناتومی بدن بشر بیشتر تحقیق کن / رفرنس ببین /3d.sk

موفق باشی
 

3DTotal

Well-Known Member
دوست عزیز فکر کنم کار کاراکتر را تازه شروع کردی برای شروع خوبه /

اگر کار رئال می خواهی انجام بدی اول از همه آناتومی بدن را بشناس چون کار با نرم افزار زیاد پیچیده نیست اون چیزی که کاراکتر را تمیز نشون می ده اول از همه آناتومی اون هست و بعد مباحث دیگه .

این کارات را هم بزار پای یادگیری نرم افزار .

موفق باشید .
 
حمید جان خوب شده

ولی یه سری چیزا هست که باید بیشتر روشون کار کنی تا زااین حالت خشک دربیاد روی مدلینگ بیشتر وخت بزار تکسچرینگ رو فعلا بی خیال شو ..

روی اناتومی بدن بشر بیشتر تحقیق کن / رفرنس ببین /3d.sk

موفق باشی
سلام ممنون از نظر شما دوست عزیز فقط به عنوان کمک بگین رو مدلینگه کجاش بیشتر کار کنم جز لب هاش خودم زیاد کاراکتر قبلا کار نکردم که بتونم تشخیص بدم ممنون:rose:

دوست عزیز فکر کنم کار کاراکتر را تازه شروع کردی برای شروع خوبه /

اگر کار رئال می خواهی انجام بدی اول از همه آناتومی بدن را بشناس چون کار با نرم افزار زیاد پیچیده نیست اون چیزی که کاراکتر را تمیز نشون می ده اول از همه آناتومی اون هست و بعد مباحث دیگه .

این کارات را هم بزار پای یادگیری نرم افزار .

موفق باشید .
سلام اول ممنون از نظرتون :rose:درسته این اولین کارمه که تو زدبراش به پایان رسوندم واسه همین عیب هایی را که گفتید داره انشالله واسه کار های بعدی رعایت می کنم راستی منظورتون از آناتومی اینه که مثلا دستاش عضلانی تر باشه یا مثلا پاهاش چاق تر باشه درسته ؟
 

Mandana

Active Member
نع خوب.به نظرم اول تناسبات رو رعایت کن بعد برو سراغ اناتومی.برای مثال دست آدم نرمال هیچ وقت انقدر دراز نمیشه.یا فاصله ی دهان از بینی توی هیچ آدم نرمالی انقدر زیاد نیست.
بعد از اون برو سراغ آناتومی
یعنی اینکه بدونی هر قسمت بدن چه ماهیچه ها و فرمی داره و حتی استخوانهای بدن
تا وقتی اینها رو رعایت نکنی بر فرض نمیتونی فرم گردن و فرو رفتگیها و برجستگیهاش رو در بیاری
شلوارش قشن شده منتها تا می تونی رفرنس استفاده کن برای کارهات.اگر از روی عکس یک شلوار چین و چروکها و فرم شلوار رو در بیاری کارهات شدیدن بهتر هم میشه
بهر حال برای اولین کار واقعن خوبه.منتظر کارهای بعدیت استیم:rose:
 

3DTotal

Well-Known Member
بزار یک توضیح کوچکی در مورد بدن مهره داران برایت بدهم :

بدن مهره دارن از دو عنصر متضاد تشکیل شده اند یکی نرم و قابل انعطاف و دیگی سخت و غیر قابل انعطاف / قسمت نرم را عضلات و قسمت سخت را استخوان ها را تشکیل می دهند حالا داخل بحث پزشکی اش نمی شیم که این دو چیکار می کنند .
حالا اگر می خواهی مدل سازی کاراکتر را انجام بدهی باید :
1- نسبت ها بدن را بشناسی
2 - شناخت عضلات سر و صورت
3 - شناخت عضلات بدن ( تنه و گردن - سینه - شانه -شکم-لگن -ران -ساق پا و ... ) از تمامی نما ها
4 - برای زیبایی هر چه بیشتر کار شاخت وریدها

این موراد را به طور کلی گفتم که هر کدام را باید به صورت دقیق در موردش تحقیق کنی حالا چه به وسیله کتب یا تصاویری که توی اینترنت هستند .

قسمت سخت بدن را هم باید کسانی که می خواهند کار ریگ کردن را انجام دهند باید به خوبی فرا بگیرند .

موفق باشید .
 

hamid_iranman

New Member
بزار یک توضیح کوچکی در مورد بدن مهره داران برایت بدهم :

بدن مهره دارن از دو عنصر متضاد تشکیل شده اند یکی نرم و قابل انعطاف و دیگی سخت و غیر قابل انعطاف / قسمت نرم را عضلات و قسمت سخت را استخوان ها را تشکیل می دهند حالا داخل بحث پزشکی اش نمی شیم که این دو چیکار می کنند .
حالا اگر می خواهی مدل سازی کاراکتر را انجام بدهی باید :
1- نسبت ها بدن را بشناسی
2 - شناخت عضلات سر و صورت
3 - شناخت عضلات بدن ( تنه و گردن - سینه - شانه -شکم-لگن -ران -ساق پا و ... ) از تمامی نما ها
4 - برای زیبایی هر چه بیشتر کار شاخت وریدها

این موراد را به طور کلی گفتم که هر کدام را باید به صورت دقیق در موردش تحقیق کنی حالا چه به وسیله کتب یا تصاویری که توی اینترنت هستند .

قسمت سخت بدن را هم باید کسانی که می خواهند کار ریگ کردن را انجام دهند باید به خوبی فرا بگیرند .

موفق باشید .
سلام خیلی ممنون اول که گفتید آناتومی زیاد جدی نگرفتم اما هرچی بیشتر نگاش می کنم بیشتر به حرف شما می رسم ممنون از راهنماییتون باید برم دنبالش :paint:
نع خوب.به نظرم اول تناسبات رو رعایت کن بعد برو سراغ اناتومی.برای مثال دست آدم نرمال هیچ وقت انقدر دراز نمیشه.یا فاصله ی دهان از بینی توی هیچ آدم نرمالی انقدر زیاد نیست.
بعد از اون برو سراغ آناتومی
یعنی اینکه بدونی هر قسمت بدن چه ماهیچه ها و فرمی داره و حتی استخوانهای بدن
تا وقتی اینها رو رعایت نکنی بر فرض نمیتونی فرم گردن و فرو رفتگیها و برجستگیهاش رو در بیاری
شلوارش قشن شده منتها تا می تونی رفرنس استفاده کن برای کارهات.اگر از روی عکس یک شلوار چین و چروکها و فرم شلوار رو در بیاری کارهات شدیدن بهتر هم میشه
بهر حال برای اولین کار واقعن خوبه.منتظر کارهای بعدیت استیم:rose:
سلام درست میگید تناسب توش زیاد رعایت نشده مخصوصا فاصله ی بینی و دهنش خواهرم هم بهم گفت اما راستش دیگه دیر شده بود واسه تناسب بینی و دهانش دست هاش را هم درست میگید آخه این مدل را بدون رفرنش زدم :-? یعنی اول یه رفرنس داشتم یه ذره که پیش رفتم از هیکل رفرنسه بدم اومد و بر داشتمش و بقیه کار را بدون رفرنس رفتم در هر صورت خیلی ممنون واسه نظرتون همین پیشنهاد ها باعث ساخت یک کاراکتر خوب میشه :rose:
:wink:
 

Soheil_2034

کاربر متخصص افتر افکتز
من با نرم افزار های 3d خیلی ور رفتم میدونم که خیلی وقت گیر هستن اما براب محک خودت هم که شده یه قسمتیش رو انیمیت کن
 
من با نرم افزار های 3d خیلی ور رفتم میدونم که خیلی وقت گیر هستن اما براب محک خودت هم که شده یه قسمتیش رو انیمیت کن
این کارا حتما انجام میدم اما باید اول این مدل را تبدیلش کنم به لوپولی تو مایا ( واسه ریگینگ) که اگه بخوام تمیز در بیاد خودش یه روزه کامل وقت می بره اما حتما این کارا می کنم و میام تو گالری میزارم می خوام راه رفتنش را انیمت کنم walk cycle.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا