چگونگی ساختن یک امپراطوری با عنوان محتوا

aliseo

Member
برچسب های عنوان که از لحاظ فنی به نام عناصر عنوان نامیده شده اند، عنوان یک محتوا را تعریف می کنند. عنوانها اغلب درصفحات نتایج موتورهای جستجو ( SERP ها) برای نمایش قسمت ها پیش از نمایش و دیدن صفحه استفاده می شوند و برای سئو و اشتراک گذاری اجتماعی مهم هستند.

عنصر عنوان صفحه وب، به معنای یک توصیف مختصر و دقیق از محتوای یک صفحه می باشد. این عنصر برای هم تجربه کاربری ( UX ) و هم بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است. تیتر صفحه ، در سه قسمت مخصوص ارزش ایجاد می کند : ارتباط ، مرور کردن ، و صفحات نتایج موتورهای جستجو .

نمونه کد :

<head>
<title>Example Title</title>
</head>
بهینه سازی قالب
کلمه کلیدی اصلی - کلمه کلیدی ثانویه | نام برند

بهینه سازی طول برای موتورهای جستجو
گوگل به طور معمول 50 - 60 کاراکتر اول را برای عنوان نمایش می دهد یا برای تعداد زیادی کاراکتر به آن ، یک صفحه نمایش 512 پیکسلی متناسب خواهد کرد. اگر شما عنوان های تان را زیر 55 کاراکتر بگیرید، ممکن است شما توقع داشته باشید حداقل 95 درصد از عناوین تان نمایش داده شود.

به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو ممکن است یک تیتر متفاوت تر از آنچه که شما در کد HTML ،خود فراهم کردید، برای نمایش انتخاب کند. عنوانها در نتایج جستجو ممکن است برای مطابقت با برند شما ،کوئری کاربر و یا دلایل دیگر بازنویسی شوند .

ابزار شبیه ساز عنوان ( Title Emulator Tool )
عنوان خود را در آن وارد کنید تا ببینید عنوان چگونه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

چرا عنوانها برای سئو مهم است؟
یک برچسب عنوان یک متن اصلی برای توصیف سند آنلاین است. عناصر عنوانها به مدت طولانی یکی از مهم ترین عناصر on-page SEO در نظر گرفته شده اند و درسه مکان کلیدی آشکار می شوند : مرورگر ها ، صفحات نتایج موتورهای جستجو و وب سایت های خارجی.

  1. مرورگر
برچسب های عنوان اغلب در بالای مرورگر گوگل کروم و در تب ها نشان داده می شود.



  1. صفحات نتایج موتورهای جستجو
موقعی که شما از کلمات کلیدی در تیتر صفحه استفاده می کنید، اگر یک کاربر یک پرس و جو شامل کلمات کلیدی انجام بدهد، موتورهای جستجو آن ها را در نتایج جستجو برجسته خواهند کرد. این به کاربر دید بیشتری می دهد و عموما باعث نرخ بالای کلیک برای شما خواهد شد.



  1. وب سایت های خارجی
بسیاری از وب سایت های خارجی - مخصوصا سایت های رسانه های اجتماعی - از تیتر یک صفحه وب، به عنوان لینک anchor text استفاده خواهند کرد.



  1. عنوان خود را بهینه سازی کنید
به خاطراینکه برچسب های عنوان یک قسمت مهم بهینه سازی موتورهای جستجو هستند، بهترین شیوه ها را برای این برچسب ها با تلاش خیلی کمتر و تاثیر بالای روی سئو، پیاده سازی کنید. در اینجا توصیه های مهم برای اهداف بهینه سازی این برچسب ها برای موتورهای جستجو و قابلیت استفاده عبارتند از :

  • از طول آگاه باشید
همانطور که در بالا گفته شد، موتورهای جستجو عنوانهایی که بیش از یک طول خاص هستند، حذف می کنند و قطع می کنند. برای گوگل ، این طول معمولا بین 50 تا 60 کاراکتر یا 512 پیکسل می باشد. اگر عنوان خیلی طولانی باشد، موتورهای یک حذف "..." برای تگ عنوان قطع شده نمایش خواهند داد . این می گوید ، طول یک قانون سخت و سریع نیست. عناوینطولانی اغلب برای اشتراک گذاری اجتماعی بهتر کار می کنند و بسیاری از متخصصین سئو بر این باورند که موتورهای جستجو ممکن است از کلمات کلیدی در برچسب عنوان شما برای اهداف رتبه گذاری استفاده کنند، حتی اگر این کلمات کلیدی در نتایج جستجو قطع شوند. در پایان، بهتر است یک تیتر عالی بنویسید که بتواند کلیک شدن و درنتیجه ترافیک به سایت شما بیاورد.

  • کلمات کلیدی مهم را نزدیک به اول برچسب عنوان بگذارید
با توجه به تست و تجربه ای که به دست آمده، کلمه کلیدی را نزدیک به شروع تیتر صفحه قرار دهید ، این کار برای رتبه گذاری مفید تر است و و بیشتر احتمال دارد که در نتایج جستجو کلیک شود.

  • اهرم نام تجاری ( برند)
بسیاری از شرکت های سئو توصیه می کنند که از برند در پایان تیتر صفحه استفاده کنید و این می تواند یک رویکرد بهتر باشد. فاکتوری که آن را متمایز می کند ، قدرت و آگاهی از برند در بازار هدف است. اگر یک برند به خوبی شناخته شود، به اندازه کافی در نرخ کلیک کردن در نتایج جستجو تاثیر می گذارد و نام تجاری باید اول باشد. اگر نام تجاری کمتر شناخته شود یا به کلمه کلیدی مرتبط نباشد، آن کلمه کلیدی اول باید باشد.

  • تاثیر خوانایی و عاطفی را در نظر بگیرید
ایجاد یک تگ عنوان قانع کننده بازدید کننده بیشتری را از نتایج جستجو خواهد کشاند. این حیاتی است که در باره ی تجربه کاربری فکر کنید موقعی که شما برچسب های عنوان تان را ایجاد می کنید. به علاوه برای بهینه سازی و استفاده کردن از کلمات کلیدی . برچسب عنوان ، اولین تعامل بازدید کننده جدید با برند شما است موقعی که آن ها ، آن را در نتایج جستجو پیدا می کنند و باید پیام مثبت را منتقل کند.

ابزار های مرتبط دیگر
  • MozBar
نوار ابزار MozBar SEO به شما اجازه می دهد که معیار های مربوط در مرورگر خود به عنوان جستجوی وب خود ببینید.

  • Open Site Explorer
Open Site Explorer یک ابزار رایگان است که به مدیران سایت توانایی آنالیز کردن 10000 لینک به هر سایت یا صفحه در وب را از طریق شاخص های وب Mozscape می دهد.


تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران

ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا