aliseo
Member
برچسب های عنوان که از لحاظ فنی به نام عناصر عنوان نامیده شده اند، عنوان یک محتوا را تعریف می کنند. عنوانها اغلب درصفحات نتایج موتورهای جستجو ( SERP ها) برای نمایش قسمت ها پیش از نمایش و دیدن صفحه استفاده می شوند و برای سئو و اشتراک گذاری اجتماعی مهم هستند.
عنصر عنوان صفحه وب، به معنای یک توصیف مختصر و دقیق از محتوای یک صفحه می باشد. این عنصر برای هم تجربه کاربری ( UX ) و هم بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است. تیتر صفحه ، در سه قسمت مخصوص ارزش ایجاد می کند : ارتباط ، مرور کردن ، و صفحات نتایج موتورهای جستجو .
نمونه کد :
<head>
<title>Example Title</title>
</head>
بهینه سازی قالب
کلمه کلیدی اصلی - کلمه کلیدی ثانویه | نام برند
بهینه سازی طول برای موتورهای جستجو
گوگل به طور معمول 50 - 60 کاراکتر اول را برای عنوان نمایش می دهد یا برای تعداد زیادی کاراکتر به آن ، یک صفحه نمایش 512 پیکسلی متناسب خواهد کرد. اگر شما عنوان های تان را زیر 55 کاراکتر بگیرید، ممکن است شما توقع داشته باشید حداقل 95 درصد از عناوین تان نمایش داده شود.
به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو ممکن است یک تیتر متفاوت تر از آنچه که شما در کد HTML ،خود فراهم کردید، برای نمایش انتخاب کند. عنوانها در نتایج جستجو ممکن است برای مطابقت با برند شما ،کوئری کاربر و یا دلایل دیگر بازنویسی شوند .
ابزار شبیه ساز عنوان ( Title Emulator Tool )
عنوان خود را در آن وارد کنید تا ببینید عنوان چگونه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.
چرا عنوانها برای سئو مهم است؟
یک برچسب عنوان یک متن اصلی برای توصیف سند آنلاین است. عناصر عنوانها به مدت طولانی یکی از مهم ترین عناصر on-page SEO در نظر گرفته شده اند و درسه مکان کلیدی آشکار می شوند : مرورگر ها ، صفحات نتایج موتورهای جستجو و وب سایت های خارجی.
ابزار های مرتبط دیگر
تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
عنصر عنوان صفحه وب، به معنای یک توصیف مختصر و دقیق از محتوای یک صفحه می باشد. این عنصر برای هم تجربه کاربری ( UX ) و هم بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است. تیتر صفحه ، در سه قسمت مخصوص ارزش ایجاد می کند : ارتباط ، مرور کردن ، و صفحات نتایج موتورهای جستجو .
نمونه کد :
<head>
<title>Example Title</title>
</head>
بهینه سازی قالب
کلمه کلیدی اصلی - کلمه کلیدی ثانویه | نام برند
بهینه سازی طول برای موتورهای جستجو
گوگل به طور معمول 50 - 60 کاراکتر اول را برای عنوان نمایش می دهد یا برای تعداد زیادی کاراکتر به آن ، یک صفحه نمایش 512 پیکسلی متناسب خواهد کرد. اگر شما عنوان های تان را زیر 55 کاراکتر بگیرید، ممکن است شما توقع داشته باشید حداقل 95 درصد از عناوین تان نمایش داده شود.
به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو ممکن است یک تیتر متفاوت تر از آنچه که شما در کد HTML ،خود فراهم کردید، برای نمایش انتخاب کند. عنوانها در نتایج جستجو ممکن است برای مطابقت با برند شما ،کوئری کاربر و یا دلایل دیگر بازنویسی شوند .
ابزار شبیه ساز عنوان ( Title Emulator Tool )
عنوان خود را در آن وارد کنید تا ببینید عنوان چگونه در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.
چرا عنوانها برای سئو مهم است؟
یک برچسب عنوان یک متن اصلی برای توصیف سند آنلاین است. عناصر عنوانها به مدت طولانی یکی از مهم ترین عناصر on-page SEO در نظر گرفته شده اند و درسه مکان کلیدی آشکار می شوند : مرورگر ها ، صفحات نتایج موتورهای جستجو و وب سایت های خارجی.
- مرورگر

- صفحات نتایج موتورهای جستجو

- وب سایت های خارجی

- عنوان خود را بهینه سازی کنید
- از طول آگاه باشید
- کلمات کلیدی مهم را نزدیک به اول برچسب عنوان بگذارید
- اهرم نام تجاری ( برند)
- تاثیر خوانایی و عاطفی را در نظر بگیرید
ابزار های مرتبط دیگر
- MozBar
- Open Site Explorer
تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ