چگونه يك مه(دودويا آتش) هنگام برخورد به يك سطح....؟

چگونه يك مه(دودويا آتش) هنگام برخورد به يك سطح در آن فرو نرفته و روي آن سر بخورد؟
 

Iman3D1982

Active Member
سلام آقا احسان
يه دفعه چندين تا سوال پرسيدي.....
اگه متريال دود مه يا آتش رو به يكParticle بدي و Particle ت هم به يه سطح Deflectorبرخورد بكنه ميتوني پارامترهاشو طوري تنظيم كني كه سر هم بخوره البته در اين حالت يه Gravity هم لازمه
 

Iman3D1982

Active Member
البته بازم ميكم اين يه راه حله در Maxبراي هر موضوعي چندين راه حل وجود داره!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا