نرم افزار CRM ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژیهای CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف سی آر ام در سازمان و سپس مدلسازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون بهکارگیری بهروشها و تجربیات موفق سازمانها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم. پس از تحلیل سیستمی صحیح، نوبت به نرم افزار سی آر ام میرسد! یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانالهای ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را بهصورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با بهکارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطافپذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید و از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای جدید جا نماند. برای دریافت اطلاعات بیشتر کارشناسان سامانه های مدیریت آماده پاسخگویی به شما هستند.
وظایف اصلی نرم افزارهای CRM :
یک پایگاه داده ای متمرکز برای اطلاعات سرنخ ها و مشتریان و تعاملات آنها با شرکت
خودکارسازی برخی از فرایندهای بازاریابی و فروش
منظم کردن، دقیق کردن و سریع کردن فرایندهای پیگیری
تحلیل و بررسی اثربخشی تبلیغات
بهبود همکاری تیمی در فروش
بهبود مهارت های فروش کارمندان فروش
امکان گروه بندی هوشمند روی اطلاعات سرنخ ها و مشتریان با توجه به تعاملات آنها
استفاده درست از CRM چه اثراتی روی کسب وکار شما خواهد گذاشت؟
اثرات استفاده درست از CRM باورنکردنی است، یک تحقیق نشان می دهد که استفاده از CRM :
میزان تبدیل سرنخ (زنگ خور، مراجع و...) به مشتری شما را 3 برابر می کند ( یعنی اگر قبلا از 100 نفری که در نمایشگاه به غرفه شما می آمدند 10 نفر مشتری می شد با نرم افزار CRM این عدد تا 30 نفر قابل افزایش است)
درآمد هر کارمند فروش را تا 41 درصد افزایش می دهد
تکرار خرید مشتریان را تا 27 درصد افزایش می دهد
هزینه های تبلیغات را تا 23 درصد کاهش می دهد.
برگشت سرمایه نرم افزار CRM
تحقیقات نشان می دهد که ROI در نرم افزار CRM حدود 5.6 می باشد یعنی به ازای هر یک میلیون تومان سرمایه گذاری در حوزه CRM شما می توانید 5.6 میلیون تومان درآمد جدید ایجاد کنید.
وظایف اصلی نرم افزارهای CRM :
یک پایگاه داده ای متمرکز برای اطلاعات سرنخ ها و مشتریان و تعاملات آنها با شرکت
خودکارسازی برخی از فرایندهای بازاریابی و فروش
منظم کردن، دقیق کردن و سریع کردن فرایندهای پیگیری
تحلیل و بررسی اثربخشی تبلیغات
بهبود همکاری تیمی در فروش
بهبود مهارت های فروش کارمندان فروش
امکان گروه بندی هوشمند روی اطلاعات سرنخ ها و مشتریان با توجه به تعاملات آنها
استفاده درست از CRM چه اثراتی روی کسب وکار شما خواهد گذاشت؟
اثرات استفاده درست از CRM باورنکردنی است، یک تحقیق نشان می دهد که استفاده از CRM :
میزان تبدیل سرنخ (زنگ خور، مراجع و...) به مشتری شما را 3 برابر می کند ( یعنی اگر قبلا از 100 نفری که در نمایشگاه به غرفه شما می آمدند 10 نفر مشتری می شد با نرم افزار CRM این عدد تا 30 نفر قابل افزایش است)
درآمد هر کارمند فروش را تا 41 درصد افزایش می دهد
تکرار خرید مشتریان را تا 27 درصد افزایش می دهد
هزینه های تبلیغات را تا 23 درصد کاهش می دهد.
برگشت سرمایه نرم افزار CRM
تحقیقات نشان می دهد که ROI در نرم افزار CRM حدود 5.6 می باشد یعنی به ازای هر یک میلیون تومان سرمایه گذاری در حوزه CRM شما می توانید 5.6 میلیون تومان درآمد جدید ایجاد کنید.