در صورتیکه فروشگاه شما توسط خودتان یا یک شرکت خصوصی بصورت حرفه ای سئو شد، نیاز دارید تا محصولات خود را در اینترنت معرفی کنید و فروش خود را آغاز کنید.
اما همانطور که می دانید فروش محصولات در اینترنت با فروش سنتی محصولات تفاوت بسیاری دارد، زیرا خریدار نمی تواند کالای مورد نظر خود را بصورت فیزیکی مشاهده کند و فقط محتوای موجود در سایت را مشاهده خواهد کرد.
با توجه به این مورد در هنگام آغاز کد نویسی نرم افزار مورد نیاز شما باید به خوبی تجزیه و تحلیل شود و همه نیازها و انتظارات شما و مشتریهای شما از طریق امکانات مختلف که به نرم افزار فروشگاه اضافه شود برطرف می شود. در صورتیکه این مورد به خوبی پیش بینی شده باشد شما باید در معرفی محصولات خود دقت کنید.
مانند یک بازاریاب حرفه ای، ویژگی های محصولات خود را توضیح دهید.
انتخاب عنوان مناسب علاوه بر اینکه برای سئو و موتورهای جستجو اهمیت دارد، برای جذب کاربران نیز از اهیمت ویژه ای برخوردار است. پس از عنوان، توضیحات هستند که خواننده را جهت خرید ترغیب می کنند.
تصاویر را خودتان تهیه کنید و سعی کنید از تصاویر موجود در اینترنت استفاده نکنید.
در صورتیکه کالای ویژه ای می فروشید که دارای رنگ و مدل بخصوصی است، مانند لباس مجلسی، محصولات گرافیکی، میز و صندلی که توسط شرکت خودتان تولید شده است یا سایر محصولات، حتما سعی کنید برای هر محصول چندین تصویر و در زوایای مختلف تهیه کنید تا خریدار به محصولات شما اعتماد کند. اگر یک مبل تولید کرده اید و فقط یک تصویر از روبروی مبل تیه کرده اید و در وب سایت گذاشته اید، مشتری گمان خواهد کرد که در ارائه اطلاعات مخفی کاری کرده اید و همه اطلاعات خرید را در اختیار او قرار نداده اید.
از محصولات خود تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید و در سایتهای اشتراک فیلم منتشر کنید.
استفاده از کلیپ های ویدیویی برای معرفی محصولات نقش مهمی برای سئو، بازارابی و جلب نظر مشتری ها دارد. پس از تهیه کلیپ ویدیویی، کلیپها را در سایتهای اشتراک فیلم و شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید.
معرفی وسایل جانبی
اگر کالای شما دارای وسایل جانبی است، آنها را نیز همراه با توضیحات و تصویر معرفی کنید. علاوه بر کامل بودن اطلاعات محصول، ممکن است کاربری در موتور به دنبال وسایل جانبی محصول شما بگردد و از این طریق وارد سایت شما شود.
ایجاد اطلاعات مفید برای سئو سایت، موتورهای جستجو و جلب اعتماد مشتری ها تاثیر گذار خواهد بود.
اما همانطور که می دانید فروش محصولات در اینترنت با فروش سنتی محصولات تفاوت بسیاری دارد، زیرا خریدار نمی تواند کالای مورد نظر خود را بصورت فیزیکی مشاهده کند و فقط محتوای موجود در سایت را مشاهده خواهد کرد.
با توجه به این مورد در هنگام آغاز کد نویسی نرم افزار مورد نیاز شما باید به خوبی تجزیه و تحلیل شود و همه نیازها و انتظارات شما و مشتریهای شما از طریق امکانات مختلف که به نرم افزار فروشگاه اضافه شود برطرف می شود. در صورتیکه این مورد به خوبی پیش بینی شده باشد شما باید در معرفی محصولات خود دقت کنید.
مانند یک بازاریاب حرفه ای، ویژگی های محصولات خود را توضیح دهید.
انتخاب عنوان مناسب علاوه بر اینکه برای سئو و موتورهای جستجو اهمیت دارد، برای جذب کاربران نیز از اهیمت ویژه ای برخوردار است. پس از عنوان، توضیحات هستند که خواننده را جهت خرید ترغیب می کنند.
تصاویر را خودتان تهیه کنید و سعی کنید از تصاویر موجود در اینترنت استفاده نکنید.
در صورتیکه کالای ویژه ای می فروشید که دارای رنگ و مدل بخصوصی است، مانند لباس مجلسی، محصولات گرافیکی، میز و صندلی که توسط شرکت خودتان تولید شده است یا سایر محصولات، حتما سعی کنید برای هر محصول چندین تصویر و در زوایای مختلف تهیه کنید تا خریدار به محصولات شما اعتماد کند. اگر یک مبل تولید کرده اید و فقط یک تصویر از روبروی مبل تیه کرده اید و در وب سایت گذاشته اید، مشتری گمان خواهد کرد که در ارائه اطلاعات مخفی کاری کرده اید و همه اطلاعات خرید را در اختیار او قرار نداده اید.
از محصولات خود تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید و در سایتهای اشتراک فیلم منتشر کنید.
استفاده از کلیپ های ویدیویی برای معرفی محصولات نقش مهمی برای سئو، بازارابی و جلب نظر مشتری ها دارد. پس از تهیه کلیپ ویدیویی، کلیپها را در سایتهای اشتراک فیلم و شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید.
معرفی وسایل جانبی
اگر کالای شما دارای وسایل جانبی است، آنها را نیز همراه با توضیحات و تصویر معرفی کنید. علاوه بر کامل بودن اطلاعات محصول، ممکن است کاربری در موتور به دنبال وسایل جانبی محصول شما بگردد و از این طریق وارد سایت شما شود.
ایجاد اطلاعات مفید برای سئو سایت، موتورهای جستجو و جلب اعتماد مشتری ها تاثیر گذار خواهد بود.