چگونه فیلتر شدن سایت بر سئو آن تاثیر می گزارد

karensitedesign

New Member
اگر ربات گوگل قادر به خزیدن وب سایت نباشد، مسدود کردن آی پی ها می توانید بر روی ترافیک جستجوسایت شما از کشور مقصد تاثیر بگذارد

ربات اصلی گوگل ، سایت شما را از یک آی پی که در کالیفرنیا می باشد ، بررسی می کند، به همین دلیل مسدود کردن برخی از آی پی ها در آمریکا می تواند خطرناک باشد. شما به سادگی نمی توانید که به ربات دسترسی بدهید و مسدود کردن کل آی پی های ایالات متحده می تواند بر عیله سیاست های گوگل باشد.مسدود کردن کشورهای دیگر هم خالی از مشکلات نیست مسدود کردن کشورها ، بهترین استراتژی برای دفاع از خود در برابر حملات احتمالی نمی باشد زمانی که ربات گوگل از کشور دیگر آمده است ، باید با آن مانند هر ربات دیگری رفتار کنید.

اگر شما کاربران آمریکا را از دسترسی به محتویات وب سایت خود محروم کرده اید، ولی به کاربران استرالیا اجازه دسترسی به محتویات وب سایتتان را می دهید، سرور شما ربات گوگل که از ایالات متحده آمده است را نیز، مسدود خواهد کرد در حالی که اجازه دسترسی یک ربات گوگل که از استرالیا آمده است را می دهد.

فیلتر شدن وب سایت ها به چه معنااست؟
فیلترینگ وب سایت برنامه ای است که مشخص می کند بعضی آی پی ها و کاربران از وب سایت استفاده نکنند.این فیلتر محتوای یک وب سایت را بر اساس مجموعه ای از قوانین ارائه شده به وسیله شخص و یا شرکت که آن را نصب نموده است، چک می کند. فیلترینگ سایت به افراد اجازه می دهد که دسترسی صفحات وب سایت را از سایت ها و صفحاتی که محتوای تبلیغاتی، ویروس های جاسوسی و یا محتوای غیرمرتبط دارند، حفظ کند.

فروشندگان فیلترینگ وب سایت ها ادعا می کنند که محصولاتشان، صفحات وب سایت ها را از تهدیدات موجود در اینترنت حفظ خواهند کرد. همچنین برخی از فیلترینگ وب سایت ها ، گزارشی به نصب کننده فیلتر ارائه می دهند، مبتنی بر اینکه چه نوع ترافیکی فیلتر شده است

در حالی که یک فیلتر وب می تواند مقدار مشخصی از نرم افزارهای مخرب را نمایش دهد، کارشناسان امنیتی در زمینه های دیگر، انواع متفاوتی از فرم های امنیتی را ارائه می دهند نصب نرم افزارهای حفاظتی دستکتاپ و شبکه. یک فیلتر وب اغلب به عنوان بخشی از یک سرور پراکسی و فایروال نصب می شود.

سیستم های فیلترینگ اطلاعاتی
سیستم فیلترینگ اطلاعات ، سیستمی می باشد که افزونه ها و یا اطلاعات ناخواسته که در جریان اطلاعات بارگیری شده به وجود می آیند، را حذف می کند. هدف اصلی آن ، مدیریت بیش از حد اطلاعات می باشد. مشخصات کاربری با بعضی از مشخصات مرجع مقایسه می شود. این مشخصات ممکن است از آیتم اطلاعات و یا محیط های اجتماعی کاربران ناشی شود.

عملکرد مربوط به این فیلترها
یک سیستم فیلترینگ از این سبک ، شامل چندین ابزارمی باشد که به مردم کمک می کند تا اطلاعات ارزشمند را پیدا کنند، با اختصاص دادن زمان کم برای خواندن، گوش دادن و دیدن ، می توانید به اسناد جالب و ارزشمند دسترسی پیدا کنید. همچنین برای سازماندهی و ساختن اطلاعات به روش صحیح و قابل درک ، مورد استفاده قرار می گیرند.

این فیلترها در به دست آوردن نتایج موتورهای جستجو در اینترنت بسیار ضروری هستند. کارکرد های فیلترینگ هر روز برای دریافت اسناد وب سایت ها و پیام های کارآمد تر ، بهبود پیدا می کند
برای بررسی عملکرهای دیگر سیستم فیلترینگ برروی آن کلیک کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا