چگونه تجهیزات اندو دندانپزشکی را خریداری کنیم ؟

dramireza

New Member
اندودانتیکس چیست؟ اندودانتیکس یا اندو تخصصی در دندانپزشکی است که بر درمان‌های ریشه دندان تمرکز دارد. در سه قسمت پیشین، شما را با دستگاه‌های مورد نیاز اندو، اینسترومنت‌ها، اسم وسایل اندو و فرزهای دندانپزشکی مورد استفاده در درمان‌ها و جراحی‌های اندودانتیکس آشنا کردیم. در این بخش قصد داریم شما را با مواد و دیگر تجهیزات اندودانتیکس آشنا کنیم.

اگر تخصص شما اندو است، این بخش مهم‌ترین قسمت آشنایی شما با نحوه خرید تجهیزات دندانپزشکی می‌باشد. حال که با چگونگی خرید دستگاه‌های مورد نیاز خود آشنا شده‌اید، نیز می‌دانید که بهترین اینسترومنت‌های اندو چگونه تعیین می‌شوند، نوبت به خرید مواد اندودانتیکس می‌رسد.

از آنجا که کیفیت مواد دندانی اندو بسیار حائز اهمیت است، بسیاری از مواد و تجهیزات اندو وارداتی هستند. مهم‌ترین تجهیزات اندو شامل فایل روتاری، سیلر و کن گوتا هستند. البته که فهرست تجهیزات اندو به همینجا ختم نمی‌شود و کن کاغذی، فایل دستی، گیتس و پیزو، باربروج، ام تی ای، آرسی پرپ، اوژنول، ضد عفونی کننده کانال و... را نیز در بر می‌گیرد.

هنگام خرید مواد دندانی اندو مانند انواع سیلر، آرسی پرپ، ضد عفونی کننده‌ها، ام تی ای، اوژنول و... نیاز است که به صحت محصول، تاریخ مصرف آن و اصالت کالاها توجه کافی داشته باشید. هنگام خرید تجهیزات دیگر از قبیل کن گوتا، فایل روتاری و... نیز بایست به جنس، شکل، کارکرد، کیفیت و... محصول دقت کرد. اکثر دندانپزشکان برای خرید تجهیزات دندانپزشکی اندودانتیکس سراغ برندهای نام‌آشنا و کارکشته در این حوزه می‌روند.

شما نیز برای انتخاب، تهیه و خرید تجهیزات کامل اندودانتیکس می توانید به فروشگاه دندانپزشکی
شاپ دنت shopdent.net مراجعه کنید و ضمن آشنایی با جزییات هر محصول و مقایسه محصولات با یکدیگر، به بهترین تجهیزات اندودانتیکس دسترسی پیدا کنید. در قسمت بعد با بررسی دیگر تجهیزات ترمیمی و پروتز با شما همراه هستیم.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا