چه عواملی به وب سایت شما اعتبار می بخشند؟

Salar

Active Member
آيا تا به حال در هنگام بازديد از يك وب‌سايت مورد هجوم تبليغات فراوان آن قرارگرفته‌ايد؟ در جار و جنجال و شلوغي تبليغات بنري آن سر در گم شده‌ايد؟ با طرح‌هاي پر زرق و برق مواجه شده‌ايد؟
در مقايسه با يك وب سايت اطلاع‌رساني كه گشت و گذار در آن آسان و به طور عموم دنبال كردن و پي‌گيري مطالب در آن لذت‌بخش است، شما به كدام وب‌سايت اعتماد مي‌كنيد؟ از كدام وب‌سايت دوباره بازديد مي‌كنيد؟

هرچه وب سايت شما در برقراري ارتباط با بازديدكنندگان موفق‌تر باشد به همان ميزان اعتماد بازديدكنندگان وب سايت به شما بيش‌تر خواهد بود.

اين نوشته چند نكته را در اين مورد پيشنهاد مي‌دهد :

1- نام دامنه‌ي (Domain) بانفوذ و مناسبي براي كسب و كار اينترنتي خود انتخاب كنيد.
2- از آدرس پست الكترونيك با نام دامنه‌ي خود استفاده كنيد.
3- در وب‌سايت خود شماره تلفن، ساعت كار، آدرس پستي شرکت، آدرس پست الكترونيك شركت و آدرس پست الكترونيك شخصي خود را قراردهيد.
4- لينك‌هاي برقراري ارتباط را روي وب‌سايت خود قرار دهيد.
5- اگر در وب‌سايت خود فروش الكترونيك داريد، وب‌سايت شما بايد داراي سيستم خريد قابل اطميناني باشد و مشتريان شما در اين زمينه آگاهي كافي داشته باشند.
6- اطلاعات و مندرجات وب سايت خود را به روز كنيد.
7- امكان تماس شخصي را در وب‌سايت خود فراهم كنيد.
8- از جسته و گريخته بودن مطالب و تعدد صفحات پرهيز كنيد.
9- طرحي باب سليقه بازديدكنندگان‌تان انتخاب كنيد.
10- صفحات وب‌سايت شما بايد به سرعت Download شوند.
11- امكان ارسال پيشنهادها و نظرات بازديدكنندگانتان را فراهم كنيد.
12- امكان تبادل لينك و ارتباط با وب‌سايت‌هاي ديگر را پيش‌بيني كنيد.
13- ارايه‌ي خدمات گارانتي را (در صورتي‌كه از طريق وب‌سايت خود خدمات يا محصولاتي را به فروش مي‌رسانيد) فراموش نكنيد.

نويسنده : سایت eMarketinganswers.com
مترجم : واحد بازاریابی الکترونیک شرکت اطلاع رسانی همکاران سیستم
ناشر : همكاران سيستم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا