چه تیشرت هایی به شلوار مام استایل میاد؟

egetine

New Member
شلوار مام استایل به مدل شلوارهایی گفته می شود که فاق بلندی دارند و درقسمت پایین تنه راسته هستند. عموما این مدل شلوار از جنس جین دوخته می شود و استایلی زیبا را تشکیل می دهد. حالا سوال پیش می آید که چه تیشرت هایی به شلوار مام استایل میاد؟ باید اشاره کرد که، به علت فرم خاص mom style باید مدل های مخصوصی از پیراهن یا تی شرت را برای پوشیدن انتخاب کنید. آقایان و بانوان باید به یک سری نکات ریز درباره پوشیدن چنین شلواری دقت کنند تا در نهایت ظاهری شیک را برای خود رقم بزنند.

شلوار مام استایل مردانه را با چه تیشرتی بپوشیم؟​


برای پوشیدن شلوار مام استایل مردانه با انواع تیشرت باید درنظر داشته باشید که چه تیپ و استایلی را می خواهید داشته باشید.

تیشرت ساده: انواع تی شرت مردانه اسپرت در این دسته قرار می گیرند و با این شلوار ظاهری امروزی را تشکیل خواهند داد. اکثرا در استایل های راحتی و روزمره از چنین تیشرت هایی بهره می برند.

پولوشرت: این مدل لباس با مام استایل ظاهری کلاسیک و نیمه رسمی می سازد. اگر قصد شرکت در مجالس نیمه رسمی و یا محافل دوستانه را دارید، این تی شرت ها برایتان کاربردی تر خواهد بود.

تیشرت کتان: برای داشتن ظاهری رسمی تر و باکلاس تر تیشرت هایی از جنس کتان را پیشنهاد می کنیم. ترکیب چنین لباسی با شلوار مام استایل، ظاهری شیک و رسمی را به ارمغان می آورد.

سوییشرت: در فصل های سردتر امکان پوشیدن تیشرت های آستین کوتاه وجود ندارد؛ بنابراین آقایان باید از انواع سوییشرت ها برای گرم کردن خود بهره ببرند. ترکیب سوییشرت و mom style ظاهری اسپرت دارد و برای استایل های نیمه رسمی و یا راحتی کاربرد خواهد داشت.

پلیور: این مدل لباس نیز برای روزهای سرد سال پیشنهاد می شود. اگر تصمیم به شرکت در محافل رسمی تر مانند جلسات کاری را دارید، ترکیب پلیور و شلوار مام استایل جلوه ای باکلاس و شیک داشته و مناسب تر خواهد بود.

7441_3-mom-jeans.jpg

شلوار مام استایل مردانه را با چه کفشی بپوشیم؟​


علاوه بر تیشرت و یا پیراهنی که می خواهید با این شلوار ست کنید، مدل کفش نیز در هماهنگی استایلتان نقش پررنگی دارد. کفش های اسپرت و کتانی ظاهری راحت تر دارند و برای گردش، تفریح و فعالیت های روزمره کاربردی تر می باشند. هر مکانی که راحتی برایتان در اولویت بود حتما از تیشرت های ساده به همراه کفش های ورزشی در کنار شلوار مام استایل بهره ببرید. اما همیشه اولویت با راحتی افراد نیست و برخی محافل و مجالس کمی رسمی تر هستند و نمی توانید که کفش ورزشی بپوشید. در این شرایط کفش های کلاسیک و یا لوفر می تواند تکمیل کننده خوبی برای ظاهرتان باشد. در جلسات کاری و یا مهمانی های نیمه رسمی چنین ترکیبی از شما فردی باکلاس و خوش سلیقه را می سازد. درآخر، نگران به هم ریختگی استایلتان در روزهای سرد سال نباشید؛ چراکه انواع بوت های مناسب تولید می شوند که با سبک شلوار مام استایل هماهنگ می باشند. در مجموع، مکانی که قصد حضور دارید، شرایط آب و هوایی و سلیقه شخصی خودتان از مهم ترین عوامل انتخاب کفش با شلوار مام استایل خواهد بود.

شلوار مام استایل زنانه را با چه تی شرتی بپوشیم؟​


شلوار مام استایل زنانه را باید با تیشرت های مناسب به جنس آن پوشید، یعنی، اگر جنس شلوار جین بود باید از تیشرت های ساده و راحت بهره برد و اگر جنس آن پارچه ای بود باید از لباس های رسمی تر کمک گرفت.

تیشرت ساده: یکی از راحت ترین استایل بندی ها با شلوار مام استایل زنانه، استفاده از تی شرت زنانه اسپرت و ساده می باشد. این ترکیب ظاهری راحت اما لاکچری دارد و برای محافل دوستانه و صمیمی مناسب خواهد بود.

تیشرت لانگ: برای اسپرت نشان دادن تیپ و ظاهرتان استفاده از تیشرت لانگ به همراه شلور مام استایل دخترانه توصیه می شود. این ترکیب جلوه ای بسیار راحت دارد و برای محافل رسمی اصلا پیشنهاد نخواهد شد.

شومیز: انواع شومیزها ترکیبی ایده آل را با mom style می سازند. از آنجایی که هرمکانی نمی توان تیشرت زنانه را پوشید، شومیز ها جایگزین خوبی برای آن ها می باشند. قد شومیز کوتاه بوده ولی آستین های بلندتری دارند، این استایل جلوه ای نیمه رسمی دارد و اکثرا دختران از این تیپ استفاده می کنند.

مانتو جلوباز: مانتو از کاربردی ترین البسه در بین بانوان می باشد. برای ست کردن مانتو با شلوار مام استایل، بهتر است مدل جلوباز آن را انتخاب کنید. زیر مانتو جلوباز می توانید از تی شرت های زنانه اسپرت و ساده کمک بگیرید تا ترکیبی از مانتو، تیشرت و شلوار مام استایل را تجربه نمایید که ظاهری راحت و شیک دارد.

10753412-4.jpg

شلوار مام استایل زنانه را با چه کفشی بپوشیم؟​


بعد از انتخاب تیشرت و مانتویی مناسب، حالا نوبت به هماهنگ کردن کفش با ظاهرتان می باشد. اگر کفش هماهنگی لازم را در استایل بندی کلی به وجود نیاورد، ظاهری به هم ریخته و ناهماهنگ را خواهید داشت. اگر استایلی راحت را با شلوار مام استایل جین انتخاب کرده اید، توصیه می کنیم تا انتخابتان کتانی های سفید، طوسی و ... باشد. این ترکیب برای شرکت در محافل صمیمی و استفاده در فعالیت های زندگی روزمره مناسب خواهد بود. اما کفش پاشنه بلند از محبوب ترین مدل های کفش در بین بانوان می باشد و بسیاری از خانم ها علاقه مند به استایل کردن با آن هستند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم تا در مجالس شبانه و رسمی این کفش را با شلوار مام استایل ترکیب کنید. درآخر، اگر علاقه مند به استایل کژوال هستید، ترکیب mom style با کفش های کالج ترکیبی ایده آل را می سازد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا