سلام
سوال اولتون رو درست متوجه نشدم.
ج سوال دوم:
اینم دقیق نمی دونم ولی موقع اجرای blend تا اونجایی که یادمه 3 گزینه برای انتخاب داشتیم، یکی Application، یکی
silver light و یکی هم user Control (شاید هم library بود) احتمالا باید این گزینه آخری رو انتخاب کنی
ج سوال سوم:
با sketchFlow شما طرح کلی اینتر فیس رو پیاده میکنی. نمی دونم تا حالا دیدی وقتی می خوان یه کارتون (انیمیشن) بسازن
چی کار میکنن؟ اول روی کاغذ تمام کاراکتر ها و صحنه ها رو نقاشی میکنن.
شما هم با sketchFlow می تونید روند طرح اینترفس و اینکه با زدن فلان دگمه فلان پنجره باز بشه و ... رو تو کوتاه ترین زمان و
بهترین نحو پیاده کنید تا به عنوان یک نقشه و راهنما، شما رو در طراحی های اینتر فیس کمک کنه.
در اصل بجای اینکه روی کاغذ اینکارو انجام بدی، این ویژگی به کمکت میاد که هم بهینه تر و هم توی زمان کمتر بتونی طرحت
رو پیاده کنی.
برای اطلاعات بیشتر و نحوه کار با این ویژگی میتونی کتاب زیر رو Search کنی و دانلود کنی
من این کتاب رو دارم. حجمش 21 مگابایته و خودم هم نخوندمش.
[FONT="]Dynamic Prototyping with SketchFlow in Expression Blend[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Sketch Your Ideas.. .[/FONT]
[FONT="]And Bring Them to Life![/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Chris Bernard and Sara Summers[/FONT]
ج سوال چهارم:
camera orbit برای کار های سه بعدیه، توی نرم افزار blend، میشه محیط 3 بعدیهم تولید کرد.
مثلا یه سایت فروش لوازم خانگی ساختید و می خواید مراجعه کنندگان بتونن به عنوان مثال وقتی یه یخچال رو انتخاب
می کنن، درش رو باز کنن و درون اون رو ببینن و یا یخچال رو بچرخونن و ...
camera orbit احتمالا زاویه ی دید دوبین رو تعیین میکنه. در اصل شما برای دیدن یه صحنه ی 3 بعدی باید از دریچه دوربین
به اون نگاه کنید.