چند سوال در مورد جوملا

با سلام...
من برای سایتم سیستم جوملا رو نصب کردم ولی چند تا مشکل دارم....:

1- تمام اخبار و لینکهای پیشفرض رو پاک کردم ولی توی آمار هنوز تعدادی اخبار و لینک نشون میده...یعنی آمارم ریست نشده..! (حتی از trash هم پاک کردم)

2- در قسمت اضافه کردن مطالب یا اخبار .... هیج جایی برای ایجاد لینک گزاشته نشده.... باید توضیح بدم که سایت من یه مجله طراحی شده و من میخوام کنار متن کوتاهی برای مقالات فایل پی دی اف مقاله رو کنارش به صورت لینک بزارم و اگه بشه حتی برای فایل سطح دسترسی تعریف کنم.
 
ای بابا یعنی این سوالها اینقدر سخت بوده و ما نمیدونستیم....؟
یا اینکه اصلا کسی تا حالا با یه همچین مشکلاتی برخورد نکرده بوده.... و الان که این سوالات رو دیدین از خودتون تعجن در وکردین؟؟؟!!!
 

mambolearn

Active Member
سلام

1- هنگام نصب شما تیک نصب مطالب نمونه رو نزنید . اینطوری مطالب پیشفرض نصب نمیشند و آمار شما درست نمایش داده میشه

2- منظورتون دقیقا چیه ! شما با ادیتوری که در این قسمت وجود داره میتونید لینکهای مورد نظرتون رو ایجاد کنید .


یا علی
فیروزمندان
 
ممنون که بالاخره مطلب من مورد رویت یک نفر قرار گرفت!!!

1. جناب فیروز مندان باید خدمتون عرض کنم که من ازمرحله نصب رد شدم و این که شما میفرمایید نباید تیک میزدم.... دیگه گذشته حالا به نظر شما راهکار منطقی برای این کار چیه؟ با این توضیح که من چند تا مطلب هم اضافه کردم.
2. در مورد سوال دوم بله حق با شماست ایجاد لینک مشکلی نداره...
مساله اینجاست که من میخوام لینک دانلود فایل بزارم البته با تعریف سطوح دسترسی برای فایل. یعنی مطلبی که سطح دسترسی اون عمومی تعریف شده....و همه میتونن بخونن فقط اعضا بتونن متن کامل مطلب رو به صورت پی دی اف دانلود کنن اگه راهکاری برای این مورد دارین ممنون میشم اگه راهنمایی کنین........
 

جدیدترین ارسال ها

بالا