انیمیشن چند انيميت

arminAnim

کاربر متخصص
آفرین خسته نباشی میشه دید پیشرفت کردی خصوصا در زمینه داینامیک حرکت اما توی بحث اکت هنوز اول راهی... به منهنی ها دقت کن. اولین انیمیشنت خوبه، افتادن حروف درسته اما پریدن کاراکتر مشکل داره ، باید بیشتر تمرین کنی تا حس وزن رو بهتر القا کنی، البته بیشتر مشاهده کنی... در کار روباته که بیشتر اکته، ایرادی که وجود داره اینه که حرکت ها به هم پیوسته نیستن و یک پارچه دیده نمیشن. انگار مثلا روبات اول دستشو میاره جلو، بعد خم م کنه ، بعد می بره عقب... روی حس پیوستگی تمرین کن که البته خیلی سخته و چیزی نیست که الان بشه انتظارشو داشت. به نظر من خودتو فعلا درگیر میمیک نکن چون سرعت پیشرفتت رو میاره پایین... فعلا توو همون اکت و داینامیک کار کنی به نظرم معقول تره... در مورد هل دادن جعبه هم یک چیزی اگه اضافه کنی خیلی حسش رو بهتر می کنه اونم اینه که گاهی پای کاراکتر به عقب سُر بخوره... کمی هم زمان بندی هاش مشکل داره که اگه خودت چند وقت دیگه دوباره نگاهش کنی متوجه می شی... مشکل همون پیوستگی حرکتی که بالا گفتم در اینجام دیده میشه ...
 
ممنون که نظر دادی راستش این کلمه داینامیک حرکت رو واسه اولین باره که می شنوم شاید من اینو به یک اسم دیگه بشناسم می شه منظور دقیقتو از این کلمه بگی
 

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی جالب بودن. ولی تو ریگ کردن مشکل داشتن. مثلا رباتت می خواست یک چیزی رو برداره دستش کش میومد. و چون آهنی هست غیر طبیعی هستش. کلا تو کارات یکمی از نظر ریگ کردن مشکل داشت. البته من اینمیشن کار نکردم و فعلا تمرکزم روی مدلینگ و بقیه چیزهاست. ولی از کارت خوشم اومد. ادامه بده
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
نظرات رو آرمین جان داد ولی مد جون یا همون علی جون اون ریگ ربات رو دوستمون از یه آموزشی معروف به نام Jason Ryan برداشته که اصل همینه که کش میاد، تو کار فانتزی مهم نیست اون جسم واقعا کش میاد یا نه مهم فانتزی در اوردن کاره، حتی یه ماشین هم میتونه تو این جور مواقع کش میاد.

حق یارت
 

arminAnim

کاربر متخصص
ممنون که نظر دادی راستش این کلمه داینامیک حرکت رو واسه اولین باره که می شنوم شاید من اینو به یک اسم دیگه بشناسم می شه منظور دقیقتو از این کلمه بگی

حرکت دوبخشه، داینامیک بر اساس اصول فیزیکی و بازیگری - مواردی مثل تعادل، وزن، اصطکاک و ... در انیماتوری به داینامیک مربوط میشه. در اصل داینامیک چیزیه که مشخصه و قوانین ثابت و پایه ای داره....

توضیحات کاملتر
http://forum.majidonline.com/thread...d-آموزش-Animate-از-پایه?p=1236469#post1236469
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
دوست عزیز وقتی کاری رو میزارید اولا توضیح کامل بدین.
بحث بعدی این هست که از کارتون حداقل 2 تا شات بزارین.این طور آدم رقبت میکنه حداقل کلیک کنه ببینه چه خبره.

يه چند تا انيميت همين طوري گذاشتم
توضیح دادن در مورد کار جزء قوانین هست.این ادبیات زیاد جالب نیست.

اصلاح بکنین تا بیایم نظر بدیم.رعایت قوانین باعث میشه جمع صمیمی و منظم و مرتبی داشته باشیم.
:rose:
 

Zero-Animator

New Member
به نظر من اصلا وارد حرکت بدن فعلا نشو برو تمرینات بیسیک منتور رو شروع کن .........تا مفاهیم تایمینگ و اسپیسینگ و دینامیک حرکت ،اورلپ،آنتی سیپیت ،اغراق و...... رو بهتر درک کنی.......

چیزی که مشخص اینه که از رفرنس استفاده نمی کنی از line of action هنوز بی خبری ......دوس من پیشنهاد میکنم وبلاگ دانش آموزان منتور رو یه سرچ بزن و مطالب رو بخون.....اونجا خیلی مطالب مفید گیرت میاد .

با تشکر به امید پیشرفت بیشترت :rose:
 
سلام ممنون که نظر دادی
اتفاقا من از رفرنس هم بعضی اوقات استفاده می کنم از پایه هم کار کردم حالا چه خوب یا بد با تمام این مفاهیمم آشنا هستم تمام کتا ب های انیمیت دو بعدی سه بعدی کامل خوندم ولی شاید هنوز اون طور باید شاید درست نمی تونم تو کار ازشون استفاده کنم در آخر بهت بگم فعلا شما به گفته خودت اول راهی وقتی وارد انیمیت کاراکتر بشی تازه دوزاریت میفته به اون راحتیایی که فکر می کردی نیست کارای منتور در حد شاهکاره وبهترین انیماتورای ایران هم به گرد پای اونا هم نمی رسن چه برسه من وتو
امیدوارم ناراحت نشده باشی
به امید موفقیت همه دوستان
 

Zero-Animator

New Member
نه بهنام جان من از حرفای شما ناراحت نمی شم ....اینکه انیمیت عالی خیلی خیلی سخته شکی درش نیس منم هیچ ادعایی ندارم چون خودم آماتورم مث همه تو ایران .......اما هر چیزی یه قاعده ای داره..... درسته من هنوز وارد کاراکتر حرفه ای نشدم چون نخواستم من میخوام که مفاهیم و پایه ای بلد شم حتی اگر آموزشم خیلی کند باشه .... هر چند walk cycle run cycle ساختم .....اما من یه چی میدونم که همه چی به دید شما بستگی داره....اینم قبول ندارم که نمیشه حرفه ای شد چون اینترنت هس و هر کی بلد باشه میتونه باش پیشرفت کنه ....مثلا من میبینم که pose هایی که داری می دیدی چند تا چیز توشون نیس......
1-exagration رو فراموش نکن
2-line of action رو همیشه در نظر بگیر


این مقاله رو حتما بخون

مثلا pose های مختلفی که میدی رو باس عیب هاشو یه جور بگیری
این عکس رو نگاه کن :
Class1_Week2+eCritique+NOTES.jpg

نقد که شده تغییر کرده به این
Class1Week2+FINAL+POSE.jpeg

چیزی که تو این کار مشخصه دست سمت راست تصویر به بدن نزدیک تر شده هم بهتر قفل بشه که طرف نیافته+تعادل بهتری داره
دست سمت چپ تصویر بیشتر خمیده شده که ریلکسی اون بهتر نشون بده و چون دست مث یه خط هست و خط جهت و نیرو داره با قوسی که بر میداره بیشتر به چهره کاراکتر اشاره میکنه

و خیلی موارد دیگه
.....

یه توصیه که برو فقط طراحی کار کن اونجا یه سری چیزا دستت میاد مث balane ,weight ,composition ,...

دوس من تو انیمیشن مهم خوب دیدن و خوب فکر کردنه قبل از شروع کار ....... این جمله رو شاون کلی میگه ....میگه نصف کار برنامه ریزی برای کار هست و نصف دیگه خود کار

اینکه شما میگین من موارد ابتدایی رو گذروندم درسته اما دوست من ما اینجا نشستیم که کارامونو کنار هم نقد کنیم برای پیشرفت همه:rose:.....خیلی خوشحال میشم کنار هم از ابتدا کارا رو بررسی کنیم
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا