Sherlock_Holmes
Active Member
سلام به همه دوستان
بچه ها يه سوالي برام پيش اومده كه بد نديدم مطرح كنم شايد موضوع خوبي باشه تا بهش بپردازيم و اون موضوع تعريف كردن اجسام صلب هست.
خب ميدونيد كه اجسام صلب اجسامي هستند كه در برخورد با ديگر اجسام از توي هم رد نميشن و يه برخورد فيزيكي مثل دنياي واقعي انجام ميدن.
البته همه مكس كارها ميدونن كه ساخت همچين چيزي در مكس چند راه داره مثلا اولين راه استفاده از Reactor هست و البته قبل از اينكه پلاگين Reactor جزيي از مكس بشه تموم اين كارا به شكل دشواري با بخش مكانيك مكس انجام ميشد.
اما موضوعي كه من ميخوام بپرسم اينه كه چطور ميشه انها رو بيشتر تحت كنترل درآورد. مثالي ميزنم كه خودم درگيرش هستم.
فرض كنيد ميخوايم انگشتي بسازيم كه وارد سوراخ شماره گير تلفن ميشه و اونو ميچرخونه! من اين پروژه رو ساختمش اما با روشهايي سخت چون بعضي جاها انگشت و شماره گير در هم فرو ميرن.
ميخوام ببينم ميشه با مثلا Reactor كاري كرد كه بدون كليد گذاري براي شماره گير و فقط با حركت انگشت شماره گير رو وادار به چرخش كرد و اگه ميشه از كدوم بخش Reactor ميشه بهترين بهره رو براي اين مثال برد.
ممنون از همگي....
بچه ها يه سوالي برام پيش اومده كه بد نديدم مطرح كنم شايد موضوع خوبي باشه تا بهش بپردازيم و اون موضوع تعريف كردن اجسام صلب هست.
خب ميدونيد كه اجسام صلب اجسامي هستند كه در برخورد با ديگر اجسام از توي هم رد نميشن و يه برخورد فيزيكي مثل دنياي واقعي انجام ميدن.
البته همه مكس كارها ميدونن كه ساخت همچين چيزي در مكس چند راه داره مثلا اولين راه استفاده از Reactor هست و البته قبل از اينكه پلاگين Reactor جزيي از مكس بشه تموم اين كارا به شكل دشواري با بخش مكانيك مكس انجام ميشد.
اما موضوعي كه من ميخوام بپرسم اينه كه چطور ميشه انها رو بيشتر تحت كنترل درآورد. مثالي ميزنم كه خودم درگيرش هستم.
فرض كنيد ميخوايم انگشتي بسازيم كه وارد سوراخ شماره گير تلفن ميشه و اونو ميچرخونه! من اين پروژه رو ساختمش اما با روشهايي سخت چون بعضي جاها انگشت و شماره گير در هم فرو ميرن.
ميخوام ببينم ميشه با مثلا Reactor كاري كرد كه بدون كليد گذاري براي شماره گير و فقط با حركت انگشت شماره گير رو وادار به چرخش كرد و اگه ميشه از كدوم بخش Reactor ميشه بهترين بهره رو براي اين مثال برد.
ممنون از همگي....