انیمشینتُ باید رندر کنی و به صورت یه فایل ویدئویی در بیاری (من خودم یه فایل ویدئویی با فرمت MP4 با کیفیت HD 720 p 24 امتحان کردم)
باید از Unity pro استفاده کنی رو نسخه free جواب نمیده ، و
حتماً quick time player رو سیستمت نصب باشه(یونیتی از Quick time player واسه پخش کردن ویدئو ها استفاده میکنه) .
بعد یه صحنه جدید(Scene) تو یونیتی درست کن توش یه دوربین و یه Plane باشه که دور بین بهش نگاه کنه.
فایل ویدئوتو import کن (از گوش فایل بگیر بکش تو پانل Projectتت تو یونیتی) ، فایل Import شده رو drag کن رو Plane ی که ساخته بودی.
حالا باید یه جاوا اسکریپت بنویسی که بعد از تموم شدن فایل ویدئو بره صحنه اصلی رو اجرا کنه.
این اسکریپتو به planeت attach کن.
کد:
[LEFT]var movTexture : MovieTexture;
function Start () {
renderer.material.mainTexture = movTexture;
movTexture.Play();
yield WaitForSeconds(movTexture.duration );
Application.LoadLevel(1);
}
[/LEFT]
یادت نره موقع اجرا movTexture با همون فایل ویدئویت مقدار دهی کنی ،
او عدده هم تو قسمت
Application .loadLevel(1);
اندیس صحنه ایِ که باید بعد از تموم شدن ویدئو اجرا بشه